قیمت خرید کابل ضد آب استاندارد

اگر برای انتقال برق به کابل ضد آب که با خاصیت مقاوم بودن در برابر آب از پوسیدگی عایق آن جلوگیری می کند، نیازمندید و به دنبال قیمت خرید کابل های ضد آب می باشید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص کابل های ضد آب و همچنین نحوه دریافت قیمت خرید این محصولات را به شما ارائه نماییم.

کابل های ضد آب  به دلیل استفاده از عایق لاستیکی در ساختمان آنها، خاصیت ضد آب بودن را دارا بوده و در محیط‌هایی که کابل با آب در تماس است از پوسیدگی آن جلوگیری می‌نماید.

عایق کابل های ضد آب به دلیل ساختمان  لاستیکی که دارا می باشند قیمت آنها به مراتب از کابلهای برق با عایق pvc بیشتر بوده و به همین دلیل لازم است مشتریان دلیل تفاوت قیمت کابل های برق با عایق لاستیکی و پروتودور را بدانند.

در خصوص قیمت خرید کابل های ضد آب لازم است مشتریان و متقاضیان خرید این کابل ها در سایز های مختلف به صورت به روز محصولات مورد نظر خود را استعلام قیمت نمایند، چرا که بسیاری از کابل های مسی دارای نوسان قیمت شدید بوده و به همین دلیل لازم است به صورت بروز استعلام قیمت شود و امکان قرار دادن لیست قیمت مشخص بر روی سایت برای مشتریان وجود ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما