قیمت خرید کابل سه فاز زره دار

قیمت خرید کابل سه فاز زره دار برق بسته به ساختمان کابل و تعداد رشته های آن و همچنین سایز کابل می تواند متفاوت باشد و مهمتر از آن قیمت جهانی مس به صورت مستقیم بر روی قیمت کابل های مسی تاثیرگذار است. کابل های برق زره دار به صورت دفنی و محل هایی که امکان دارد به بدنه کابل و هادی های آن صدمه وارد شود استفاده می شود.

در محل هایی که ممکن است کابل آسیب فیزیکی به ساختمان ان وارد شود مورد استفاده قرار می گیرد.
کابل های برق زره دار به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان آنها و مقاوم بودن در برابر صدمات مکانیکی احتمالی که به هنگام دفن کردن کابل در زمین به بدنه آن وارد می شود از اهمیت بسیار بالایی در پروژه‌های مختلف به ویژه در بخش‌های مختلف صنعتی برخوردار است.
کابل‌های برق زره دار در سایز های مختلفی تولید می شود که این کابل ها در ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت بسته به نیاز مشتریان قابل تامین است.

خرید کابل سه فاز

اما کابل سه فاز که در پروژه های فشار ضعیف نیز مورد استفاده قرار می گیرند نوع دیگری از کابل های زره دار می‌باشند که این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان به این کابل ها در پروژه‌های مختلف اقدام به عرضه آن با برند های یزد و متال نموده است.
خدمات ویژه بازار سیم و کابل ایران در ارسال بار به تمامی نقاط کشور در همان روز ثبت سفارش باعث شده است بسیاری از مشتریان بتوانند در نقاط مختلف بدون واسطه سفارش خود را از طریق واحد فروش این مجموعه ثبت نموده و اقدام به خرید بدون واسطه نمایند.
کارشناسان فروش ما در صورت نیاز به مشاوره های لازم در خصوص نحوه خرید به صورت حضوری، اطلاعات لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما