قیمت خرید کابل سه فاز برق کراسلینک

قیمت خرید کابل سه فاز برق بسته به سطح مقطع کابل، ۴ رشته یا ۵ رشته بودن آن و همچنین برند تولید کننده کابل سه فاز متفاوت است و لازم است مشتریان با آگاهی کامل خرید مطمئنی را برای خود رقم بزنند، چرا که خرید کابل سه فاز برق استاندارد می تواند ایمنی تاسیسات برقی شما را تا حد زیادی تامین نماید.

خرید کابل سه فاز برق در سایز های ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع در انواع افشان و خشک، یکی از الزامات برای تاسیسات برقی می باشد که به نوعی از سیستم برق سه فاز در ساختمان خود بهره می برند.

کابل سه فاز برق با دارا بودن سه رشته سیم به عنوان فاز و یک رشته به عنوان نول و گاها یک رشته به عنوان ارت در کابل های پنج سیمه تولید می شوند که قیمت خرید کابل سه فاز برق بسته به تعداد سیم های به کار رفته شده در ساختمان کابل و همچنین روکش نهایی کابل که گاها از جنس پی وی سی و کراسلینک می باشد، متفاوت است.

کابل های برق فشار ضعیف به صورت ویژه برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید می شوند که این کابل ها با عایق pvc و xlpe قیمت متفاوتی را دارا می باشند.

کابل های کراسلینک یا با عایق xlpe که از عایق پلی اتیلن در ساختمان کابل های آن استفاده شده است، غالبا دارای هادی از جنس کلاس ۲ یا خشک می باشند که این کابل ها انعطاف کمتری نسبت به کابل های افشان دارند که از عایق pvc در ساختمان آنها استفاده شده است.

خرید کابل برق استاندارد با بهترین کیفیت

خرید کابل برق استاندارد و باکیفیت یک دغدغه بسیار بزرگ برای مشتریانی می باشد که به نوعی از برند های موجود در بازار آگاهی نداشته و نمی دانند خرید کدام کابل برای آنها مناسب است. کابل برق سه فاز می بایست حتما از نوع استاندارد و مرغوب خریداری شود چرا که بسیاری از برند های موجود در بازار علیرغم استاندارد بودن کیفیت لازم را نداشته و به همین دلیل مشاوره در خرید این کابل ها یک ضرورت مهم برای مشتریان به شمار می رود. خرید کابل برق مناسب کاملا تخصصی بوده و لازم است مشتریان این کابل ها حتما از مشاوره های کارشناسان در خرید کابل بهره مند شوند.

کابل سه فاز

کابل برق سه فاز کراسلینک چیست؟

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید کابل برق، با عبارت کابل برق سه فاز کراسلینک مواجه می شوند و ممکن اسا آشنایی کافی از این نوع کابل ها را نداشته و ندانند که این کابل ها چه تفاوتی با نوع روتین کابل های موجود در بازار را دارند. کابل برق سه فاز کراسلینک به کابل های برق فشار ضعیف با عایق پلی اتیلن کراسلینک یا به اختصار xlpe گفته می شود که این کابل ها غالبا پوشش مقاوم تری نسبت به کابل های برق سه فاز با عایق پی وی سی داشته و به همین دلیل در پروژه های صنعتی و بسیاری از پروژه های بزرگ ساختمانی از این کابل ها استفاده می شود. مرکز کابل ایرانی بزرگترین عرضه کننده کابل برق سه فاز کراسلینک در ایران است که آماده همکاری با پروژه های صنعتی و ساختمانی در زمینه تامین سیم و کابل مورد نیاز آنها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل برق سه فاز کراسلینک چیست؟ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل برق سه فاز کراسلینک چیست؟ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل برق سه فاز کراسلینک چیست؟ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل برق سه فاز کراسلینک چیست؟ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما