قیمت خرید بهترین کابل مخابراتی ژله فیلد

قیمت خرید بهترین کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی که با مشخصه های bfc و cfc شناسایی می شوند، در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ زوج به صورت به روز توسط این مرکز فروش به مشتریان این محصولات که غالبا این کابل ها را در پروژه های مخابراتی استفاده می کنند، ارائه می نماید.

کابل های مخابراتی ژله فیلد در واقع نوعی از کابل های outdoor به شمار می روند که در پروژه های مخابراتی مربوط به توسعه مشترکین تلفن ثابت در یک منطقه مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل های مخابراتی در انواع ژله فیلد خاکی از کافو ها تا پست های تلفن در محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و همان گونه که از نام این کابل ها بر می آید، به صورت دفنی و در زیر خاک استفاده می شوند.

اما کابل های مخابراتی ژله فیلد کانالی که غالبا کاربرد کمتری نسبت به کابل های نوع خاکی دارا هستند، از مراکز مخابراتی تا کافو ها استفاده می شوند هر چند از این کابل ها در محل های دیگر نیز می توان استفاده نمود. غالبا کابل هایی که از مراکز مخابراتی به سمت حوضچه های کابل ها کشیده می شوند در تعداد زوج های بالا استفاده می شوند.

بازار سیم و کابل ایران به صورت ویژه انواع کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی را با برند های شهید قندی یزد، تهران سیمن فر و رفسنحان تولید کرده و در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهند.

تفاوت کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی با کابل های مشکی J2Y(ST)2Y

کابل های مخابراتی مشکی هر چند به عنوان کابل های زمینی شناسایی می شوند و به صورت outdoor مورد استفاده قرار می گیرند، اما این کابل های مخابراتی هیچ گاه نمی توانند به صورت دفنی استفاده شوند چرا که ساختمان این کابل ها علاوه بر فوبل تنها از یک روکش نهایی از جنس XLPE تشکیل شده است. این کابل های مخابراتی به صورت هوایی و بر روی تیر ها و دیوار ها استفاده می شوند و به دلیل دارا بودن عایق مناسب در ساختمان این کابل ها، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاوم هستند. اما کابل های ژله فیلد به دلیل استفاده از ژله در ساختمان کابل، در برابر صدمات فیزیکی که ممکن است به بدنه کابل وارد شود مقاوم بوده و به همین دلیل در پروژه های مخابراتی که قصد دارند این کابل ها را به صورت دفنی استفاده کنند، از این کابل های مخابراتی بهره می برند.

نحوه ثبت سفارش انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی

بسیاری از مشتریان و پروژه های مخابراتی در سراسر کشور به دنبال خرید کابل های ژله فیلد مخابراتی از یک مرکز فروش به صورت مستقیم می باشند، چرا که این کابل ها به دلیل خاص بودن آنها در شهرستان ها موجود نبوده و در صورت سفارش در شهرستان ها به صورت دسته دوم و با قیمت به مراتب بالاتری باید این کابل ها را خریداری نمایند. اما بازار سیم و کابل ایران با فروش انواع کابل های برق و مخابراتی در سایز های مختلف، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که این محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما