قیمت خرید بهترین کابل شبکه ایرانی

قیمت خرید بهترین کابل شبکه خارجی و ایرانی موجود در بازار ایران با برند های نگزنس، اشنایدر، لئونی، شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، PBN به راحتی از طریق واحد فروش آراد کابل در اختیار شما قرار می گیرد. تمامی کابل های شبکه به صورت تضمینی و با ضمانت تست فلوک پاس در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این کابل ها توسط طراحان شبکه های مختلف برای خرید انتخاب می شوند و طراحان و مهندسان براساس تجربه کاری خود اقدام به انتخاب نوع کابل و برند آن می نمایند.
کابل های شبکه امروزه توسط برندهای داخلی و خارجی متعددی عرضه می شوند که در میان برندهای خارجی نگزنس، لگراند، اشنایدر، بلدن و برند رکس از مهم ترین کابل های شبکه به شمار می روند. هر کدام از این برندها قیمت خرید متنوعی را برای مشتریان براساس کیفیت محصول خود ارائه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بهترین کابل شبکه

در خصوص عامل دیگر در قیمت خرید کابل شبکه انتخاب نوع آن یعنی CAT5،  CAT6 یا CAT7، به همراه نوع UTP، FTP و SFTP می باشد. در هر حال بهترین کابل شبکه در نگاه طراحان و مهندسان می تواند به لحاظ کیفیتی و یا قیمت آن محصول دارای اهمیت باشد و آراد کابل با توجه به تجربیات ارزنده در زمینه فروش کابل های شبکه، بهترین پیشنهادات را به مشتریان ارائه می کند.

بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر

بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر که قابل رقابت با برند های خارجی بوده و کیفیتی برابر با برند هایی نظیر نگزنس و برند رکس دارد، کابل شبکه PBN است که به صورت تخصصی از طریق آراد کابل و به صورت ضمانت شده عرضه می شود. این مجموعه ضمن فروش تجهیزات شبکه و کابل شبکه انواع فیبر نوری ۱۲ کر، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور را نیز عرضه می نماید. مشتریان و پروژه های شبکه در سراسر کشور می توانند محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
بهترین کابل شبکه ایرانی با کیفیت برتر پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما