قیمت خرید انواع کابل چهار رشته فشار ضعیف

قیمت خرید کابل های چهار رشته برق فشار ضعیف به سایز کابل ها، ساختمان کابل و همچنین برند های تولید کننده وابسته است و مهمترین عامل در تغییر ناگهانی قیمت سیم و کابل های برق مسی و آلومینیومی و سیم لحیم روغن دار ،تغییر در قیمت جهانی فلزات گرانبها مانند مس و آلومینیوم می باشد که مشتریان باید به صورت به روز این کابل ها را استعلام قیمت نمایند.

کابل های برق چهار رشته فشار ضعیف که غالبا در سیستم های برق سه فاز استفاده می شوند در سایز های مختلفی تولید می شوند که لازم است مشتریان بر اساس نیاز خود که امپر مصرفی کابل ها می باشد نسبت به خرید کابل های برق افسان اقدام نمایند.

سایز های ۰٫۷۵*۴، ۱*۴، ۱٫۵*۴، ۲٫۵*۴، ۴*۴، ۶*۴، ۱۰*۴ و ۱۶*۴ از سایز هی مختلف کابل های برق چهار رشته می باشند که در انواع افشان و خشک تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

آیتم های مهم در انتخاب کابل برق چهار رشته فشار ضعیف

در انتخاب کابل های برق سه فاز در مرحله اول باید مشتریان میزان مصرف تاسیسات برقی خود را بدانند تا از این طریق بتوان سایز مناسب کابل های موجود را به آنها پیشنهاد نمود.

به عنوان نمونه در یک فاصله ۲۰۰ متر کابل ۶*۴ برق ۱۵ آمپر را عبور داده و این کابل دچار افت ولتاژ نمی شود. پس لازم و ضروری است تا مشتریان قبل از خرید کابل، میزان آمپراژ مصرفی خود را بدانند.

در گام بعدی لازم است محیطی که کابل قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد مشخص شود، به عنوان نمونه کابل های افشان برای استفاده در داکت ها مناسب است چرا که آرایش این کابل ها بسیار آسان بوده در حالیکه اگر بخواهید از کابل به صورت زمینی استفاده نمایید لازم است از کابل های خشک NYY به عنوان بهترین گزینه خرید کابل های برق استفاده نمایید.

انتخاب هادی کابل و سیم و کابل اصفهان نیز گزینه مهم دیگری می باشد که بیشتر به موضوع اقتصادی مشتریان مربوط است که اگر کابل های با هادی مسی را انتخاب می نمایند باید بدانند این کابل ها قیمت به مراتب بالاتری نسبت به کابل های آلومینیومی دارند. اگر قصد خرید کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی را دارید، باید حداقل یک سایز بالاتر را برای خرید انتخاب کنید، چرا که رسانایی و هدایت الکتریکی آلومینیوم از مس به مراتب کمتر است.

انواع کابل های چهار رشته برق مسی و آلومینیومی

کابل های برق مسی و آلومینیومی چهار رشته در سایز های بالاتر از ۱۶ میلی متر مربع در اندازه های ۱۶+۲۵*۳، ۱۶+۳۵*۳، ۲۵+۵۰*۳، ۳۵+۷۰*۳، ۵۰+۹۵*۳، ۷۰+۱۲۰*۳، ۷۰+۱۵۰*۳، ۹۵+۱۸۵*۳ و ۱۲۰+۲۴۰*۳ تولید می شوند که این کابل ها در انواع مسی و آلومینیومی موجود بوده و علت مهم تولید این کابل ها با هر دو نوع هادی مسی و آلومینیومی، ایجاد تنوع در قیمت کابل های برق می باشد تا پروژه ها و مشتریان بتوانند بر حسب نیاز خود اقدام به خرید کابل های برق نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انواع کابل های چهار رشته برق مسی و آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انواع کابل های چهار رشته برق مسی و آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انواع کابل های چهار رشته برق مسی و آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انواع کابل های چهار رشته برق مسی و آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما