قیمت خرید انواع کابل زمینی یزد

قیمت خرید انواع کابل های زمینی یزد که با مشخصه های N2XY تولید می شوند در سایزهای مختلف در انواع تک رشته تا ۵ رشته به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان در قالب پیش فاکتور و میزان سفارش مشتریان می باشد. اینکه دلیل انتخاب برخی از مشتریان و پروژه های بزرگ کابل یزد می باشد این است که تولیدات کارخانه یزد استاندارد های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف را دارد و به عبارت دیگر در وندور لیست پروژه های متنوعی قرار دارد.

سایز های مختلف کابل های زمینی N2XY یزد

کابل های زمینی N2XY که از عایق پلی اتیلین در ساختمان کابل استفاده شده است در انواع تک رشته تا پنج رشته در سایزهای ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع قابلیت تولید دارند و به دلیل نیاز بخش های مختلف به سایزهای متنوع کابل های زمینی، کارخانه یزد اقدام به تولید این کابل ها نموده است.

در خصوص بسته بندی کابل های زمینی N2XY لازم است به این نکته اشاره شود که این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری که با تلرانس ۵ درصد بسته بندی می شوند به بازار عرضه می شود. در صورت نیاز به خرید کابل های زمینی، کارشناسان مجموعه آماده همکاری با مشتریان سراسر کشور می باشند.

استفاده از کابل های زمینی یزد در پروژه ها

ممکن است برخی از مشتریان به این سوال در ذهن خود برسند که کابل های زمینی یزد عمدتا تاکنون در چه پروژه هایی مورد استفاده قرار گرفته است که جهت پاسخ به این سوال می بایست پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی را به عنوان بزرگترین پروژه هایی معرفی نمود که محصولات یزد در آنها استفاده شده است.

به این ترتیب مشتریان می توانند بدون کمترین دغدغه محصولات این برند را خریداری و استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

استفاده از کابل های زمینی یزد در پروژه ها شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
استفاده از کابل های زمینی یزد در پروژه ها شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
استفاده از کابل های زمینی یزد در پروژه ها شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
استفاده از کابل های زمینی یزد در پروژه ها پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما