قیمت بهترین کابل مفتولی برق

اگر برای خرید کابل های مفتولی برق به صورت استاندارد برای پروژه‌های خود به دنبال بهترین کابل موجود در بازار می باشید به شما پیشنهاد میکنیم که با ما همراه باشید. کابل های برق مفتولی در انواع nyy و n2xy تولید می شوند و این کابل ها مناسب استفاده در سیستمهای برق تکفاز و سه فاز در تمامی تاسیسات برقی می باشد برند های مختلفی در ایران کارهای مفتولی برق را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوت تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. بازار سیم و کابل ایران به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی فعالیت می‌کنند، کابل های مفتولی برق را با برندهای یزد، البرز، ابهر، کرمان، دماوند و سیمیا به مشتریان عرضه می‌کنند.

تنوع برندهای موجود در بازار سیم و کابل ایران باعث شده است پروژه های مختلف با توجه به شرایط اقتصادی خود بتوانند هر آنچه را که نیاز دارند در این مجموعه خریداری نمایند.

در خصوص قیمت کابل های مفتولی باید به به روز بودن قیمت این کابل ها اشاره نمود که کابل های مفتولی بسته به سایز آنها قیمت های متفاوتی دارند هرچند برندهای تولیدکننده این محصولات نیز بسته به کیفیت ارائه می‌کنند قیمت‌های فروش متفاوتی برای محصولات خود در نظر می گیرند. پیشنهاد بازار سیم و کابل ایران به تمامی مشتریان برای خرید کابل های مفتولی برق استعلام به روز قیمت این کارها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما