قیمت بهترین کابل مسی زره دار

قیمت بهترین قیمت کابل های مسی زره دار در سایز های مختلف به صورت تک رشته و چند رشته در رنج های ولتاژی متنوع به صورت به روز قابل استعلام از بازار سیم و کابل ایران می باشد و مشتریان این محصولات می توانند با ارائه درخواست به کارشناسان فروش، اقدام به دریافت پیش فاکتور نمایند.

کابل های مسی برق در انواع زره دار و بدون زره تولید می شوند که نمونه زره دار یا آرموردار این کابل ها بیشتر در محل هایی از پروژه ها استفاده می شوند ه قصد دارند کابل را به صورت دفنی استفاده نمایند یا اینکه در محل هایی که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل و زخمی کردن آن وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

این کابل ها به دلیل استفاده در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی در رنج های ولتاژی فشار ضعیف، فشارمتوسط و فشار قوی تولید می شوند که به دلیل همکاری این مجموعه با واحد های صنعتی مختلف، امکان خرید آن را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

قیمت کابل های مسی زره دار به سایز کابل، رنج ولتاژی کابل و تعداد رشته های استفاده شده در ساختمان کابل بستگی مستقیم داشته  از این رو این کابل ها لازم است با ارائه مشخصات دقیق کابل به واحد فروش مجموعه استعلام قیمت شوند.

انواع کابل های برق مسی زره دار فشار ضعیف

اگر به دنبال خرید کابل های برق مسی زره دار با رنج ولتاژی فشار ضعیف می باشید، که این محدوده ولتاژی به زیر ۱۰۰۰ ولت مربوط می شود باید این نکته را متذکر شویم که این کابل های زره دار با عایق pvc و xlpe تولید می شوند که این کابل ها با مشخصه های NYRY و N2XRY تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این مجموعه به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های زره دار مسی را با برند های یزد و متال به مشتریان سراسر کشور عرضه می نماید.

کارخانه های تولید کننده کابل مسی زره دار در ایران

اگر بخواهیم بزرگترین تولید کنندگان کابل های مسی زره دار در ایران را که در وندور لیست پروژه های مختلف قرار دارند را به شما معرفی نماییم، باید کارخانه های یزد و متال را به عنوان فعال ترین گزینه ها برای مشتریان خود در نظر بگیریم. از این رو محصولات این دو کارخانه در این مرکز فروش قابل ارائه به پروژه های صنعتی سراسر کشور بوده است و مشتریان می توانند این محصولات را از طریق واحد فروش ثبت سفارش نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کارخانه های تولید کننده کابل مسی زره دار در ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کارخانه های تولید کننده کابل مسی زره دار در ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کارخانه های تولید کننده کابل مسی زره دار در ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کارخانه های تولید کننده کابل مسی زره دار در ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما