قیمت بهترین کابل آلومینیومی خودنگهدار

قیمت بهترین کابل های خودنگهدار آلومینیومی در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع را می توانید به صورت به روز از تخصصی ترین مرکز فروش انواع کابل های آلومینیومی در ایران استعلام نمایید.

کابل های آلومینیومی به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به کابل های مسی دارا می باشند، همواره در متراژ های بالا مورد توجه مشتریان این محصولات بوده اند. این کابل های آلومینیومی در سایز های متنوع برای سیستم های برق تک فاز و سه فاز در انواع دو سیمه تا شش سیمه بسته به نوع سیستم برق، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نکته مهم و قابل توجه در انتخاب این کابل ها، تعیین سایز کابل مناسب می باشد تا بتواند بدون افت ولتاژ جریان مصرفی مورد نیاز مصرف کننده را تامین نماید. برای تعیین سایز کابل ها لازم است متراژ از منبع اصلی تا مصرف کننده به صورت دقیق مشخص شود تا بتوان بر اساس جدول های استاندارد برای تعیین سطح مقطع کابل، به مشتریان مشاوره های لازم را ارائه کرد.

کابل های آلومینیومی به دلیل هدایت الکتریکی کمتری که نسبت به کابل های مسی دارند، لازم است در دو سایز بالاتر از کابل های مسی استفاده شوند تا تاسیسات برقی ما دچار افت ولتا نشود.

انتخاب بهترین برند کابل های آلومینیومی خودنگهدار

شرکت کابل ایرانی با فروش تخصصی بیش از پنج برند متفاوت از کابل های خودنگهدار به صورت عمده، بهترین گزینه را به مشتریان خود بر حسب نوع نیاز آنها، پیشنهاد می دهد. اما نکته ای که باید بدان اشاره نمود، استاندارد بودن تمامی محصولات عرضه شده در این مجموعه می باشد که می تواند اطمینان خاطر مشتریان را به همراه داشته باشد. برند های یزد، سیمیا، سیمباف، مسین، اختر و مسکات از مهمترین محصولات عرضه شده در این بازار به شمار می رود. برای خرید بهترین برند مورد نیاز خود می توانید به صورت ویژه از مشاوره های کارشناسان فروش ما استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انتخاب بهترین برند کابل های آلومینیومی خودنگهدار شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انتخاب بهترین برند کابل های آلومینیومی خودنگهدار شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انتخاب بهترین برند کابل های آلومینیومی خودنگهدار شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انتخاب بهترین برند کابل های آلومینیومی خودنگهدار پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما