قیمت انواع کابل nymhy همدان

قیمت انواع کابل های nymhy یا همان کابل های افشان را میتوانید به صورت مستقیم از واحد فروش بازار سیم و کابل ایران دریافت کنید. کابل های افشان به دلیل انعطاف پذیری مناسبی که دارند در تاسیسات برقی فشار ضعیف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

این کابل ها در انواع دو رشته، سه رشته، چهار رشته و پنج رشته تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. کابل های افشان همدان به دلیل کیفیت قابل قبولی که دارند و به دلیل قرار گرفتن در وندور لست پروژه های مختلف از نیازهای اصلی بخش های مختلف در صنعت و ساختمان سازی محسوب می‌شود از این‌ رو نمایندگی اصلی سیم و کابل همدان با عرضه مستقیم سایزهای مختلف سیم و کابل افشان آماده همکاری با بخش های مختلف پروژه های ساختمانی در سراسر کشور می باشد. 

بسیاری از فعالان حوزه سیم و کابل، محصولات همدان را به عنوان بهترین تولیدات ایران در حوزه کابل های فشار ضعیف قلمداد می کنند از این رو بسیاری از پروژه‌های بزرگ از سوی ناظران ملزم به استفاده از سیم و کابل های همدان در پروژه های خود می باشند. بازار سیم و کابل ایران به عنوان نمایندگی اصلی سیم و کابل همدان تمامی محصولات این برند را به مشتریان سراسر کشور عرضه می‌کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما