قیمت انواع کابل ۲۰ کیلو ولت مغان

قیمت به روز انواع کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت موبایل لامپ اشکی افراتاب در انواع مسی و آلومینیومی در سایز های، ۳۵ تا ۴۰۰ میلی متر مربع در نمونه های زره دار و بدون زدن را می توانید به صورت به‌روز و آنی از مرکز فروش بازار سیم و کابل ایران دریافت نمایید.

کارهای ۲۰ کیلو ولت مغان به دلیل دارای تاییدیه بودن آنها و همچنین رعایت استانداردهای لازم در تولید این کارها از انتخاب‌های اول بسیاری از پروژه ها برای استفاده در سیستم‌های برق فشار متوسط می‌باشد و به همین دلیل بازار سیم و کابل ایران به عنوان نمایندگی فروش سیم و کابل مغان تلاش نموده است با عرضه مستقیم محصولات این برند معتبر به مشتریان داخلی و خارجی خدمتی متمایز را به آنها ارائه نمایند.

کابل های ۲۰ کیلو ولت مغان به دلیل استفاده خاص لامپ ال ای دی سقفی در پروژه های سراسر کشور امکان تولید در کمترین زمان ممکن را دارا بوده و  در صورت استفاده با متراژهای بالا و عدم موجودی انبار امکان تولید آنبا توجه به شرایط پروژه ها وجود دارد.

کارشناسان فروش مجموعه با توجه به موجودی انبار و همچنین امکان تولید کابل ها در کمترین زمان ممکن، نهایت همکاری را با پروژه‌های مختلف در سراسر کشور در راستای تامین کابل های مورد نیاز آنها خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما