قیمت انواع کابل کواکسیال ترکیبی

کابل های کواکسیال در انواع مختلفی تولید می شوند که نمونه RG 59و ترکیبی این کابل ها در راه اندازی سیستم های امنیتی با دوربین مدار بسته بسیار مهم می باشند. قیمت کابل های کواکسیال ترکیبی بسته به نوع کابل و برند تولید کننده آن متفاوت است لازم است مشتریان و پروژه های مختلف بسته به نوع کیفیت مورد نیاز خود اقدام به خرید این کابل ها نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار سیم و کابل ایران با فروش تخصصی انواع کابل آنتن و کواکسیال RG58، RG59 و کابل های ترکیبی، برندهای مختلف تولید کننده این کابل ها را با تنوع قیمت و کیفیت برای پروژه های مختلف فراهم کرده است.

مزایای استفاده از کابل کواکسیال ترکیبی

کابل های کواکسیال ترکیبی که یک زوج سیم برق نیز در کنار کابل کواکسیال قرار دارد و امکان تغذیه دوربین های استفاده شده در سیستم امنیتی از طریق این سیم برق فراهم می باشد، یک حسن بسیار زیاد برای فعالان حوزه دوربین های مدار بسته به شمار می رود.

با استفاده از سیم برق چسبیده شده به کابل کواکسیال می توان تمامی دوربین های موجود را به یک UPS متصل نمود که در زمان قطع برق سیستم امنیتی به خوبی کارخود را انجام دهد.

توصیه به فعالان دوربین های مدار بسته که در زمینه اجرا و نصب این دوربین ها فعالیت می کنند، استفاده از انواع کابل های دوربین ترکیبی باکیفیت مرغوب می باشد که لازم است برای خرید این محصولات به صورت مستقیم با واحد فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مزایای استفاده از کابل کواکسیال ترکیبی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مزایای استفاده از کابل کواکسیال ترکیبی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مزایای استفاده از کابل کواکسیال ترکیبی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مزایای استفاده از کابل کواکسیال ترکیبی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما