قیمت انواع کابل فیبر نوری شهید قندی

قیمت انواع کابل های فیبر نوری مخابراتی خاکی، کانالی و هوایی با برند شهید قندی یزد که گاها نیز با نوساناتی همراه است، به صورت به روز توسط بازار سیم و کابل ایران قابل ارائه به پروژه های مختلف و مشتریان فعال در پروژه های شبکه می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فیبرهای نوری شهید قندی یزد که غالبا از تارهای فوجی کارا در ساختمان آنها استفاده می شود از بهترین کابل های نوری موجود می باشد که این کابل ها در انواع obuc، ocuc، adss و ossc قابل ارائه به مشتریان می باشد.

فیبرهای شهید قندی تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های مخابراتی را داشته و به همین دلیل مشتریان پروژه های شبکه نیز می توانند از این کابل های نوری استفاده نمایند.

کابل های فیبر نوری به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به کابل های مسی دارا می باشند، به سرعت در حال گسترش می باشند و حتی در پروژه های مربوط به دوربین مدار بسته نیز از این کابل ها به جای کابل های مسی استفاده می شود.

مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری شهید قندی

کابل های فیبر نوری تولید شده در کارخانه شهید قندی یزد در انواع mm، sm و nz تولید شده که این کابل ها به صورت خاکی، کانالی و هوایی قابل استفاده می باشد.

کابل های فیبر نوری خاکی با مشخصه obuc و نوع کانالی این کابل ها با مشخصات ocuc و نمونه هوایی کابل های فیبر نوری در انواع adss و ossc قابل ارائه به مشتریان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری شهید قندی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری شهید قندی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری شهید قندی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری شهید قندی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما