قیمت انواع کابل سه فاز ارزان

قیمت روز انواع کابل های برق سه فاز که ارزان می باشند، به عناوین مختلف و با توجه به شرایط مشتریان که قصد دارند از کابل های ارزان و استاندارد استفاده نمایند، بسیار مهم بوده و در تماس با کارشناسان فروش بازار سیم و کابل ایران به دنبال خرید این کابل ها برای تاسیسات برقی خود می باشند.

کابل های برق سه فاز که غالبا به صورت ۴ و ۵ رشته تولید می شوند، با هادی مسی و آلومینیومی قابل خریداری بوده و مشتریان گاها برای خرید کابل های ارزان به سراغ کابل های آلومینیومی می روند. هر چند کابل های مسی سه فاز هدایت الکتریکی بهتری نسبت به کابل های آلومینیومی دارا هستند، اما این موضوع با انتخاب یک سایز یا دو سایز بالاتر از کابل های مسی قابل جبران بوده و می توان از کابل های آلومینیومی استفاده نمود.

اینکه کابل های برق سه فاز برای چه میزان مصرفی قرار است انتخاب شود بسیار مهم است چرا که با دو پارامتر آمپراژ مصرفی و همچنین مسافت تا منبع اصلی می توان اقدام به انتخاب سایز کابل مناسب نمود.

کابل های برق سه فاز مسی در سایز های ۱*۴ تا ۵۰*۴ در این مجموعه موجود است که همگی این کابل ها استاندارد بوده و با تنوع قیمت به مشتریان پیشنهاد می شود.

همچنین کابل های برق مسی سه و نیم رشته که دارای سه رشته فاز و یک نول با سطح مقطع کمتر از فاز می باشند در سایز های ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ با عایق های pvc و xlpe موجود می باشد.

کابل های برق آلومینیومی سه فاز به صورت سه و نیم و چهار رشته از دیگر کابل های عرضه شده در این مجموعه است که امکان خرید عمده و خرده این محصولات برای مشتریان ما در سراسر کشور فراهم شده است.

مشاوره خرید بهترین کابل برق سه فاز مسی و آلومینیومی

بسیاری از مشتریان ما در سراسر کشور که قصد دارند به صورت مستقیم و بدون واسطه کابل های برق مورد نیاز خود را از یک مرکز فروش معتبر و به صورت دسته اول خریداری نمایند، اما آگاهی چندانی نسبت به انتخاب کابل های مناسب ندارند، این امکان در بازار سیم و کابل ایران برای آنها فراهم شده است تا با توضیح نیاز خود به کارشناسان ما و مشاوره های آنها که به صورت کاملا تخصصی انجام می شود، اقدام به انتخاب کابل های مورد نیاز خود نمایند.

نحوه ارسال کابل های برق سه فاز برای مشتریان در سراسر کشور

بسیاری از مشتریان به هنگام ثبت سفارش به دنبال آگاهی از نحوه ارسال بار به شهرستان خود هستند که نحوه ارسال از طریق بازار سیم و کابل ایران به این صورت است که پس از ثبت سفارش خرید و نهایی شدن آن و انجام تسویه حساب مالی، در همان روز ثبت سفارش، کابل های خریداری شده به باربری های فعال تحویل می گردد تا در روز بعد امکان دریافت کابل در محل برای مشتریان فراهم شود. برخی از سفارش ها به صورت بسته بندی کلاف و برخی به صورت قرقره برای مشتریان ارسال می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ارسال کابل های برق سه فاز برای مشتریان در سراسر کشور شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ارسال کابل های برق سه فاز برای مشتریان در سراسر کشور شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ارسال کابل های برق سه فاز برای مشتریان در سراسر کشور شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ارسال کابل های برق سه فاز برای مشتریان در سراسر کشور پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما