قیمت انواع کابل برق دارای تاییدیه

قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی دارای تاییدیه توانیر در استان های مختلف کشور در سایز های متنوع به صورت ویزه توسط شرکت کابل ایرانن که عرضه کننده انواع کابل های برق و مخابراتی استاندارد به سراسر کشور می باشد، به مشتریان و متقاضیان این محصولات ارائه می شود.

کابل های برق مورد استفاده در تاسیسات برقی مختلف از فشار ضعیف تا فشار قوی لازم است حتما تاییدیه های مربوط به توانیر را دارا بوده و به صورت استاندارد تولید شده باشد تا ایمنی لازم را برای تاسیسات استفاده کنندگان از این کابل ها به همراه داشته باشد.

کابل های برق مسی در انواع افشان و خشک تولید می شوند که پوشش این کابل ها بر حسب نیاز پروژه های مختلف تولید شده و در اختیار استفاده کنندگان از این کابل ها قرار می گیرد. به عنوان نمونه کابل های زره دار، شیلد دار، ضد حریق و نسوز از جمله این کابل های مهم به شمار می روند، که در انواع فشار ضعیف با تاییدیه های لازم در اختیار مشتریان این محصولات قرار می گیرد.

کابل های برق آلومینیومی که کاربرد بیشتری در ادارات برق به منظور برق دار کردن کنتور های مختلف دارد، به صورت زمینی و خودنگهدار در سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع تولید می شوند که این کابل ها لازم است با توجه به استفاده در شهرستان ها و استان های مختلف، تاییدیه های لازم را در آن مناطق دارا باشند.

نحوه استعلام قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی

شرکت کابل ایرانی به عنوان بزرگترین عرضه کننده سیم و کابل های برق استاندارد و دارای تاییدیه در ایران، تمامی کابل های مسی و آلومینیومی استاندارد و دارای تاییدیه را با تنوع قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای استعلام قیمت کابل ها به دلیل نوسانات زیادی که در این بازار وجود دارد، لازم است قیمت محصولات به صورت به روز توسط واحد فروش بازار سیم و کابل ایران استعلام شد. کارشناسان فروش مجموعه با صدور پیش فاکتور زمینه خرید آسان و مطمئن شما را فراهم می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه استعلام قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه استعلام قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه استعلام قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه استعلام قیمت انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما