فروش کابل شبکه لگراند cat6

قیمت فروش کابل شبکه لگراند در انواع cat5، cat6 و cat7 و در نمونه های utp، ftp و sftp به میزان سفارش مشتریان این محصولات بستگی مستقیم دارد.
کابل های شبکه که از جمله محصولات مهم در شبکه های کامپیوتری می باشد در انواع مختلفی توسط برند لگراند تولید می شوند که بسته به نیاز هر پروژه ای و همچنین نیاز به پهنای باند مناسب جهت انتقال اطلاعات، کارشناسان اقدام به خرید انواع کابل های شبکه می کنند.
کابل های شبکه لگراند با پیشینه مناسبی که در پروژه های مختلف دارند و کیفیت مطلوبی که به استفاده کنندگان از این کابل ها ارائه کرده اند، در انواع cat5، cat6 و cat7 امروزه از مهم ترین کابل های خریداری شده توسط مشتریان می باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کابل شبکه لگراند

این کابل ها که در انواع مختلف به لحاظ ساختمان با هم تفاوت داشته و عمده این تفاوت ها مربوط به پهنای باند ارسال داده می باشد که باعث اختلاف قیمت در این پروژه ها می شود.
کابل های شبکه لگراند به لحاظ بسته بندی در قرقره های ۳۰۵ متری ارائه می شود که در صورت سفارش های متراژ پایین باید با واحد فروش هماهنگی های لازم برای برش کابل به عمل آید.

در کنار محصولات لگراند سایر کابل های شبکه با برند های شهید قندی، نگزنس و برندرکس نیز عرضه می شود که همواره استقبال از محصولات لگراند در پروژه ها از همه بیشتر بوده است.
قیمت فروش کابل شبکه لگراند بسته به میزان سفارش مشتریان می تواند با تخفیف های ویژه ای همراه باشد و شرکت های خریدار عمده این کابل ها می توانند در صورت نیاز به فاکتور رسمی این موضوع را به واحد بازرگانی آراد کابل اطلاع رسانی نمایند.

نحوه ثبت سفارش فروش کابل شبکه لگراند

کارشناسان فروش آراد کابل برای ثبت سفارش مشتریان کابل های شبکه و تجهیزات فیبر نوری ، همواره پاسخگوی مشتریان تهرانی و شهرستانی می باشند. مشتریان در تهران و شهرستان پس از صدور پیش فاکتور فروش و انجام تسویه خساب مالی می توانند نسبت به خرید نهایی اقدام کنند. پس از نهایی شدن فرایند خرید، در همان روز کابل شبکه به شهرستان یا نشانی تهران ارسال خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش فروش کابل شبکه لگراند شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش فروش کابل شبکه لگراند شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش فروش کابل شبکه لگراند شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش فروش کابل شبکه لگراند پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما