فروش اینترنتی انواع کابل ضد آب لاستیکی

فروش اینترنتی انواع کابل های برق صد آب ، ضد اسید و ضد روغن با عایق لاستیکی EPR از طریق بازار سیم و کابل ایران برای تمامی مشتریان در سراسر کشور مهیا شده است.
در برخی از محیط های صنعتی و غیر صنعتی به دلیل اینکه کابل های برق در معرض تماس با آب، اسید و روغن قرار دارند، لازم است از کابل های مناسب این محیط ها استفاده شود تا به علت خواص مواد ذکر شده، ساختمان کابل به مرور زمان آسیب نبیند.
کابل های ضد آب با عایق لاستیکی EPR بهترین گزینه برای این محیط ها به شمار می روند که لازم است در سایز مناسب برای کاربرد های خاص تهیه و مورد استفاده قرار گیرند.

معایب کابل های برق pvc نسبت به کابل های لاستیکی

برخی از مشتریان تصور می کنند که از کابل های برق معمولی که از عایق pvc در ساختمان آنها استفاده شده است می توانند در محل هایی که کابل در معرض تماس با آب، روغن و اسید است استفاده نمایند، حال آنکه استفاده از کابل های برق معمولی باعث می شود که به مرور زمان ساختمان کابل آسیب دیده و به همین دلیل طول عمر کابل کم خواهد بود و استفاده کنندگان به ناچار بایستی با پرداخت هزینه مجدد اقدام به خریدکابل های لاستیکی نمایند. اما پیشنهاد می شود که اگر کابل های مورد استفاده آنها در محیط های ذکر شده قرار خواهند گرفت حتما از کابل های لاستیکی استفاده نمایند.

منبع: بازار سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

معایب کابل های برق pvc نسبت به کابل های لاستیکی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
معایب کابل های برق pvc نسبت به کابل های لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
معایب کابل های برق pvc نسبت به کابل های لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
معایب کابل های برق pvc نسبت به کابل های لاستیکی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما