فروش انواع کابل مخابراتی ۲۰ زوج ژله فیلد

کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی از محصولات اصلی بازار سیم و کابل ایران است که به صورت ویژه در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۲۴۰۰ زوج در این مرکز فروش به صورت ویژه در اختیار پروژه های مخابراتی قرار می گیرد.

کابل های ژله فیلد از کابل های مهم مخابراتی می باشند که برای توسعه مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند و این کابل ها در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ تولید شده و بر خلاف کابل های تلفن طوسی و مشکی در سایز ۰٫۵ تولید نمی شوند. کابل های ژله فیلد خاکی غالبا از کافو ها تا پست های تلفن مورد استفاده قرار می گیرند و لامپ شمعی سیدکو به صورت ویژه از مراکز مخابراتی تا کافو ها یا در محل هایی که کانالی برای عبور کابل ها در نظر گرفته شده است، استفاده می شوند.

تفاوت ساختمانی کابل های ژله فیلد با کابل های تلفن زمینی

کابل های تلفن زمینی J2Y(st)2Y که به کابل های مخابراتی زمینی با عایق مشکی شهرت دارند برای استفاده در خارج از ساختمان تولید می شوند و این کابل ها به دلیل استفاده از عایق xlpe در ساختمان کابل در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاوم هستند اما از این کابل ها به صورت دفنی نمی توان استفاده کرد و بهتر است از لامپ شلنگی بنفش که دارای ساختمان ژله ای و مقاوم در برابر ضربات می باشند استفاده شوند. تفاوت ساختمان کابل های ژله فیلد و کابل های مخابراتی طوسی و مشکی، کاربرد های متفاوتی را برای آنها ایجاد نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

تفاوت ساختمانی کابل های ژله فیلد با کابل های تلفن زمینی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
تفاوت ساختمانی کابل های ژله فیلد با کابل های تلفن زمینی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
تفاوت ساختمانی کابل های ژله فیلد با کابل های تلفن زمینی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
تفاوت ساختمانی کابل های ژله فیلد با کابل های تلفن زمینی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما