فروش انواع کابل فشار متوسط

کابل های برق فشار متوسط یا ۲۰ کیلو ولت به دلیل استفاده در ولتاژ های فوق توزیع از کابل های بسیار مهم در صنعت برق می باشند که با هادی مسی و آلومینیومی تولید شده و به بازار عرضه می شود. قیمت فروش این کابل ها در مقایسه با کابل های برق low voltage به مراتب بالاتر بوده و شرکت های بزرگ و پروژه هایی که قصد دارند این کابل ها را در سایز های ماسب خریداری نمایند لازم است قیمت این محصولات را با ارائه درخواست به بازار سیم و کابل ایران به صورت به روز دریافت نمایند.

کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت متناسب با محیط های پروژه های مختلف به صورت زره دار و بدون زره تولید می شوند که نوع خودنگهدار کابل های فشار متوسط نیز در این مجموعه موجود بوده و قابل ارائه به پروژه های مختلف می باشد.

بازار سیم و کابل ایران به عنوان تنها مرکز فروش نواع کابل های فشار متوسط در ایران، این کابل ها را به صورت موجود به پروژه ها ارائه می کند و از این رو مشتریان می توانند در صورت عدم زمان کافی برای تامین کابل های ۲۰ کیلو ولت، محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایند.

کارخانه های تولید کننده انواع کابل فشار متوسط در ایران

کارخانه ها و برند های بزرگ در ایران با دارا بودن خطوط تولید کابل های فشار متوسط امکان تولید این کابل ها برای آنها وجود دارد که در این میان البرز، ابهر، یزد و سیمکو از شناخته شده ترین کارخانه های تولید کننده کابل ۲۰ کیلو ولت در ایران به شمار می روند.

کابل های فشار متوسط یزد به صورت ویژه در انبار های بازار سیم و کابل ایران وجود دارد و تمامی پروژه های صنعتی و توزیع در سراسر کشور می توانند به صورت انی این کابل ها را از این مجموعه خریداری نمایند.

مشخصات کابل های فشار متوسط مسی زره دار و بدون زره

کابل های فشار متوسط مسی به صورت زره دار و بدون زره با تک رشته و سه رشته تولید می شوند و این کابل ها با مشخصات منحصر به فردی که نشان دهنده ساختمان کابل شناسایی می شود.

بازار سیم و کابل ایران به عنوان بزرگترین عرضه کننده کابل های فشار متوسط در ایران این کابل ها را با مشخصه های N2XSY و N2XSYRY و N2XSYBY به پروژه ها ارائه می نماید.

مشخصات فنی کابل های فشار متوسط آلومینیومی

کابل های فشار متوسط آلومینیومی که در مقایسه با کابل های مسی قیمت فروش مناسبی را دارا می باشند با مشخصات فنی NA2XSY و NA2XSYRY و NA2XSYBY تولید می شوند که تمامی کارخانه های یاد شده توانمدی تولید این کابل های فشار متوسط را دارا می باشند. بازار سیم و کابل ایران به دلیل اهمیت تامین کابل های مورد نیاز پروژه های مختلف، این کابل ها را با برند یزد به صورت موجود به مشتریان ارائه می کند. مشتریان و شرکت های مختلف می توانند برای دریافت دیتاشیت فنی این کابل ها، به صورت مستقیم از طریق واحد فروش بازار سیم و کابل ایران اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مشخصات فنی کابل های فشار متوسط آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مشخصات فنی کابل های فشار متوسط آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مشخصات فنی کابل های فشار متوسط آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مشخصات فنی کابل های فشار متوسط آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما