فروشگاه اینترنتی کابل نسوز

از راه های خرید کابل نسوز به صورت اینترنتی آگاه هستید؟ فروشگاه های اینترنتی چگونه لامپ اشکی افراتاب اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیار او قرار می دهد؟ آیا با وجود امکان خرید اینترنتی، حضور در محل خرید نیز لازم است؟ چگونه از کیفیت محصولات فروشگاه های اینترنتی اطمینان حاصل کنیم؟
یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید سیم و کابل باید مورد توجه قرار گیرد، حداکثر میزان قابل انتقال جریان الکتریکی از طریق سیم و کابل مذکور می باشد. عامل یاد شده یکی از مهمترین معیارها در انتخاب سیم و کابل مناسب است.
بنا به گزارش سازمان آتش نشانی، اکثر آتش سوزی هایی که در منازل مسکونی، تجاری و یا اداری اتفاق می افتد مربوط به خرابی ها و اتصالات برق است. انتخاب نادرست سطح مقطع مورد نیاز و همچنین خرید سیم و کابل غیر استاندارد بیش از 10 درصد این آتش سوزی ها را شامل می شود. کم بودن سطح مقطع سیم باعث افزایش حرارت در سیم شده و با گذشت زمان و ذوب شدن عایق، شرایط برای ایجاد اتصال و آتش سوزی محیا می گردد.
سیم و کابل افشان به علت داشتن سطح مقطع بیشتر، معمولا دارای مقاومت الکتریکی کمتر نسبت به کابل های مفتولی دارد. بنابراین در شرایط یکسان، کابل و سیم افشان از ایمنی بیشتری نسبت به نوع مفتولی آن دارد.
یکی از راه های مقابله با آتش سوزی های مربوط به سیم و کابل، استفاده از کابل های ضد آتش یا همان کابل نسوز می باشد. این کابل ها بر اساس اصول مهندسی ایمنی تحت آتش طراحی و ساخته شده است و غلاف این لامپ ال ای دی سقفی نوع کابل ها در مقابل آتش و حرارت مقاومت بالایی دارد.
برای خرید سیم و کابل راه های متنوعی وجود دارد. این کار ممکن است به صورت سنتی و با مراجعه به مغازه های الکتریکی صورت گیرد. اما امروزه با گسترش اینترنت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، این کار بسیار سهل و آسان شده است. شما فقط با مراجعه یک فروشگاه اینترنتی می توانید به راحتی علاوه بر استفاده مشاوره های مشاوران حرفه ای در صنعت سیم و کابل، ثبت سفارش نموده و کالای مورد نیاز خود را درب منزل دریافت نمایید.
این نوع فروشگاه ها معمولا با فروش برندهای معتبر و با کیفیت، سعی در جلب رضایت مشتری جهت تداوم خرید را دارند.


منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما