صادرات کابل فشار قوی به عراق

کابل های فشار قوی ایران به علت ساخت و طراحی بر اساس استاندارد های بین المللی، از کیفیت مناسب جهت صادرات برخوردار است. همین موضوع سبب می شود که توجه ویژه ای به صادرات کابل فشارقوی به کشور های همسایه، همچون عراق صورت گیرد.
در سالیان اخیر کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان درگیر جنگ های سخت منطقه ای و داخلی بوده اند. و همین امر سبب شده تا خسارت های فراوانی به تاسیسات زیربنایی این کشورها وارد آید. حال که منطقه و کشورهای مذکور در حال رسیدن به ثبات نسبی هستند، قطعا جهت جبران خسارت های وارده نیازمند کمک از طرف مجامع بین المللی و کشور های همسایه خواهند بود. همین امر موجب می شود که بازاری مناسب جهت صادرات، برای شرکت های تولید کننده سیم و کابل به وجود آید. حال تولید کنندگان داخلی می توانند با رعایت استاندارد های بین المللی اقدام به تولید و ارسال کابل های متنوع، بخصوص کابل های فشار قوی به این کشور های نمایند.
میدانیم که کابل فشار قوی یک کابل مورد استفاده برای انتقال توان الکتریکی برای ولتاژهای بالا به شمار می رود. این کابل در دو صورت عایق دار و بدون عایق تولید و عرضه می گردد که نوع عایق دار آن برخلاف نوع بدون عایق، شامل یک هادی و عایق مناسب برای اجرا در زیر زمین و یا زیر آب می باشد. از انواع مختلف کابل فشار قوی برای انواع برنامه های کاربردی، سیستم های جرقه زنی و انتقال قدرت AC و DC استفاده می گردد. سیستم کابل باید طوری طراحی شده باشد که از تماس هادی با ولتاژ بالا با اشیاء دیگر و یا افراد جلوگیری کرده و همچنین باید شامل کنترل جریان نشتی باشد.
با رعایت یک چنین استانداردهایی، قطعا راه برای صادرات کابل های فشار قوی به کشور های همسایه هموارتر خواهد شد.
منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما