صادرات انواع کابل کنترل استاندارد

صادرات انواع کابل کنترل یا فرمان استاندارد شیلد دار و بدون شیلد با عایق پی وی سی، سیلیکونی و نمونه زره دار این کابل ها به کشور های مختلف آغاز شده است.
کابل های کنترل و ابزار دقیق بدون شک از مهم ترین کابل های صنعتی می باشند که در فرآیندهای کنترل مانند پروژه های نفت و گاز و همچنین پست های برق مورد استفاده قرار می گیرند.
اهمیت این کابل ها در پروژه های مربوط به کشور های همسایه تا به آنجا می باشد که کیفیت کابل های تولید ایران و برندهای با کیفیتی از جمله یزد و رسانا مورد توجه پروژه های صنعتی در کشور های همسایه بوده و به همین دلیل مجموعه آراد کابل که با هدف صادرات انواع سیم و کابل ایرانی به کشور های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است، در زمینه صادرات کابل های کنترل و ابزار دقیق نیز دست به اقداماتی ارزنده بزند.
کابل های فرمان یا کنترل علاوه بر نوع شیلد دار بودن و یا بدون شیلد بودن آنها در نوع عایق و پوشش کابل نیز دارای نمونه های عایق پی وی سی، سیلیکونی و با ساختار زره دار می باشد که همگی این کابل ها براساس نیاز های پروژه های صنعتی تولید می شود.
انواع کابل های فرمان تولید یزد و رسانا با بررسی های کارشناسان مجموعه آراد کابل دارای کیفیت لازم جهت صادرات بوده و این مجموعه در راستای عقد قرارداد های خود با کشورهای همسایه این محصولات را به عنوان یکی از مهم ترین کابل های صنعتی همواره به مشتریان معرفی می کند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما