خرید کابل لاستیکی واتر پروف ایرانی

خرید کابل لاستیکی واتر پروف یا ضد آب در سایز های متنوع به صورت عمده و خرده از طریق این مجموعه برای مشتریان در سراسر کشور مهیا شده است. کابل لاستیکی به عنوان کابل های خاص در شهرستان ها قابل تهیه نمی باشد و از این رو آراد کابل تلاش کرده است تا با ارائه این خدمت ویژه به مشتریان، امکان خرید آسان را برای آنها فراهم نماید.

[highlight color=”red”]کابل لاستیکی یا ضد آب یا اصطلاحا واترپروف[/highlight] به کابل هایی با عایق EPR گفته می شود که در برابر آب، روغن، مواد اسیدی و همچنین مواد شیمیایی مقاوم بوده است و در محل هایی که کابل در معرض این مواد قرار دارد، لازم است از کابل های لاستیکی استفاده شود.

[highlight color=”red”]اما تفاوت کابل لاستیکی با کابل های برق معمولی در چیست؟[/highlight]

کابل برق لاستیکی با کابل های برق معمولی تفاوت آنها به عایق استفاده شده در ساختمان کابل مربوط می شود. [highlight color=”red”]عایق EPR لاستیکی [/highlight] دارای موادی می باشد که به صورت طبیعی در برابر مواد خورنده نظیر اسید، روغن، آب و مواد شیمیایی مقاوم بوده و می تواند از کابل در برابر این مواد محافظت نماید.

[highlight color=”red”]آیا می توان از کابل برق معمولی در محیط های حاوی مواد شیمیایی و اسیدی استفاده کرد؟[/highlight]

در پاسخ به این سوال باید به شما به صورت شفاف گفت که می توانید از کابل های برق معمولی در محیط های حاوی اسید و مواد شیمیایی و روغنی و همچنین آب استفاده کرد، اما به دلیل استفاده از عایق pvc در ساختمان کابل های برق معمولی این کابل ها در زمان کمی فرسوده شده و شما به ناچار می بایست با صرف هزینه مجدد، اقدام به خرید کابل لاستیکی نمایید. پیشنها ما این است که حتما یک بار هزینه کرده و برای خود کابل لاستیکی را در سایز مناسب خریداری نمایید تا ناچار نشوید مجددا برای خرید کابل هزینه نمایید.

خرید کابل لاستیکی

قیمت خرید کابل لاستیکی واتر پورف

قیمت کابل لاستیکی واترپروف در مقایسه با کابل های برق معمولی با عایق پی وی سی بالاتر است و می توان تخمین زد قیمت این کابل ها در مقایسه با نوع کابل های معمولی برق ۲ تا سه برابر بالاتر است و آن هم به دلیل عایق استفاده شده در ساختمان این کابل می باشد. خرید کابل لاستیکی واتر پروف یا ضد آب برای مشتریان سراسر کشور میسر شده است.

کابل فشار ضعیف برق معمولی و کابل لاستیکی

کابل فشار ضعیف برق در انواع مسی و آلومینیومی تولید می شوند و در رنج فشار ضعیف از این کابل ها استفاده می شود. کابل لاستیکی نیز مانند کابل های فشار ضعیف در این رنج ولتاژی استفاده می شودو تفاوت این کابل ها در ساختمان عایق استفاده شده در کابل می باشد. که بنا به محیط پروژه اقتضا می نماید که از کابل با ساختمان مناسب استفاده نمود.

خرید کابل نیاز به مشاوره صحیح داشته و لازم است با متخصصان در این حوزه مشورت نمایید، تا بتوانید بهترین کابل را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل فشار ضعیف برق معمولی و کابل لاستیکی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل فشار ضعیف برق معمولی و کابل لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل فشار ضعیف برق معمولی و کابل لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل فشار ضعیف برق معمولی و کابل لاستیکی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما