خرید عمده انواع کابل برق رسانا اراک

خرید عمده انواع کابل های برق رسانا اراک در انواع ۲ تا ۵ رشته در سایز های ۰٫۵ تا ۲۵ میلی متر مربع در قرقره های ۱۰۰۰ متری و کلاف های ۱۰۰ متری از طریق این مجموعه برای مشتریان این محصولات ممکن شده است. لامپ زنون اراک به صورت کاملا استاندارد تولید شده و از بهترین محصولات در بازار به شمار می روند که علی رغم قیمت رقابتیف کیفیت قابل قبولی را نیز برای مشتریان به همراه داشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه سیم و کابل رسانا اراک از برترین تولید کنندگان سیم و کابل کشور می باشد که علاوه بر تولید کابل های برق، کابل های مخابراتی زمینی و هوایی، کابل های کنترل شیلد و فرمان را نیز به صورت ویژه تولید و عرضه می نماید.

چرا خرید سیم و کابل های رسانا اراک؟

شرکت سیم و کابل رسانا اراک با تولید استاندارد محصولات خود ضمن کسب علامت استاندارد ایران برای محصولات خود، توانسته است تاییدیه توانیر را نیز برای محصولات خود اخذ نماید. محصولات رسانا به دلیل استاندارد بودن و دارا بودن تاییدیه توانیر قابل استفاده در پروژه های سراسر کشور می باشد و بازار سیم و کابل ایران به صورت مستقیم محصولات این برند را از تولید به مصرف و بدون واسطه به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید. لذا مشتریان بازار سیم و لامپ زنون گازی می توانند برای ثبت سفارش تمامی محصولات این کارخانه به صورت مستقیم با دفتر تهران این کارخانه تماس حاصل نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

چرا خرید سیم و کابل های رسانا اراک؟ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
چرا خرید سیم و کابل های رسانا اراک؟ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
چرا خرید سیم و کابل های رسانا اراک؟ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
چرا خرید سیم و کابل های رسانا اراک؟ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما