خرید بهترین کابل ماهواره

هنگام خرید کابل ماهواره باید به یک سری از مسائل مهم توجه نمود. چرا که لامپ اشکی افراتاب کابل ماهواره با برندهای مختلفی در بازار تولید و عرضه می گردد. چگونه می توان بهترین نوع این کابل را تشخیص و اقدام به خرید آن نمود؟ آیا می دانید روش شناخت کابل ماهواره مرغوب چیست؟
هنگام خرید باید توجه نمود که کابل مورد نظر حتما از برندهای معتبر سیم و کابل کشور باشد. در زمینه کابل ماهواره، شرکت سیم و کابل کرمان، یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده این نوع از کابل محسوب می شود. کابل ماهواره یا همان کابل آنتن که به کابل کواکسیال یا هم محور مشهور است، باید از لحاظ شکل ظاهری سالم باشد. هادی مسی این کابل لامپ ال ای دی سقفی باید کاملا در مرکز کابل بوده و هیچ گونه انحرافی نداشته باشد. تا حد امکان باید از سیم و کابل یکپارچه در سیستم ماهواره و آنتن استفاده شود. چرا که وجود برش در مسیر کابل مورد نظر، موجب ایجاد میدان مغناطیسی و در نتیجه ایجاد نویز می کند.
طول کابل ماهواره نیز بسیار در کیفیت تصویر دریافتی مهم است. هرچقدر طول کابل بیشتر باشد، با افت ولتاژ بیشتری روبرو خواهیم شد.
امروزه کابل های تقلبی در هر گوشه و کناری یافت می شود. شناخت و تشخیص کابل اصلی از نوع تقلبی آن کار بسیار سخت و دشواری است. یکی از روش های شناخت سیم و کابل اصلی، تماس با متخصصین و خرید از مراکز معتبر پخش سیم و کابل می باشد.
منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما