خرید اینترنتی انواع کابل خود نگهدار اختر

بزرگترین مرکز فروش تخصصی انواع کابل های برق آلومینیومی خودنگهدار و زمینی که امکان خرید اینترنتی کابل ها را فراهم نموده است، بازار کابل ایران می باشد که سایزهای مختلف کابل های خودنگهدار را با برند اختر به مشتریان و پروژه های سراسر کشور ارائه می کند.

کابل های خودنگهدار آلومینیومی به دلیل استفاده در مسافت های طولانی و قیمت مناسب آنها نسبت به کابل های مسی، همواره با استقبال مشتریان همراه بوده است و در پروژه های برق رسانی شخصی در مزارع، باغ ها و منازل در محل های روستایی از این کابل ها استفاده می شود.

کابل های خودنگهدار در انواع ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ سیمه در سایزهای ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ تولید می شوند که بسته به مسافت و همچنین آمپراژ سسیستم برق مشترکین می بایست سایز مناسب این کابل ها انتخاب و خریداری شود.

مشتریان و متقاضیان خرید کابل های خودنگهدار در صورت نیاز به مشاوره خرید کابل های خودنگهدار و انتخاب سایز مناسب این کابل ها می توانند از مشاوره های رایگان این مجموعه استفاده نمایند.

نحوه ثبت خرید اینترنتی کابل خودنگهدار اختر

مشتریان از سراسر کشور می توانند برای ثبت سفارش اینترنتی خرید خود بایستی پس از تعیین سایز کابل خود، درخواست خرید را به کارشناسان فروش از طریق راه های ارتباطی ارائه نمایند تا با صدور پیش فاکتور و انجام امور مالی، شرایط ارسال بار از طریق باربری برای مشتریان شهرستانی و از طریق پیک برای مشتریان تهرانی فراهم شود.

برندهای مختلف کابل خودنگهدار موجود در بازار

بسیاری از مشتریان برای خرید کابل های آلومینیومی خودنگهدار به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای خود می باشند. علاوه بر برند اختر که از کابل های مناسب و با کیفیت این مجموعه می باشد، برندهای سیمباف، پیشرو یزد، فروزان یزد و و مسین نیز در این مرکز فروش یه مشتریان قابل ارائه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش شرکت آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:
برندهای مختلف کابل خودنگهدار موجود در بازار شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
برندهای مختلف کابل خودنگهدار موجود در بازار شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
برندهای مختلف کابل خودنگهدار موجود در بازار شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
برندهای مختلف کابل خودنگهدار موجود در بازار پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما