خرید انواع کابل تلفن مهاردار

خرید انواع کابل های تلفن مهاردار در سایزهای ۰٫۴ تا ۰٫۶ میلی متر مربع  در انواع ۱۰ زوج تا ۲۰۰ زوج با برندهای ایرانی به صورت ویژه و تخصصی از طریق این مجموعه به مشتریان ارائه می شود.

کابل های تلفن مهاردار مخابراتی به دلیل استفاده در پروژه های مخابراتی که لازم است کابل بر روی تیرها یا نصب بر روی دیوار استفاده شود، از کابل هایی می باشند که در عین خاص بودن آنها، کاربردهای زیادی را نیز در پروژه ها دارا می باشند.

بازار سیم و کابل ایران به دلیل فروش تخصصی انواع کابل های مخابراتی طوسی JY(ST)Y ، مشکی J2Y(ST)2Y و ژله فیلد خاکی BFC و کانالی CFC یکی از مراکز عرضه مهم کابل مخابراتی در ایران به شمار می رود.

کابل های تلفن در سایزهای ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ تولید می شوند که محیط استفاده کابل بسیار مهم است و تعیین کننده این که کابل های مخابراتی از نوع خاکی، طوسی، مشکی یا هوایی مهاردار انتخاب شوند، حائز اهمیت است.

نمایندگی فروش اصلی کابل تلفن مهاردار شهید قندی یزد

بازار سیم و کابل ایران به عنوان نمایندگی فروش انواع کابل های مخابراتی و تلفن شهید قندی یزد، کابل های تلفن طوسی، مشکی، مهاردار و ژله فیلد خاکی و کانالی این برند را به صورت ویژه به پروژه های سراسر کشور عرضه می کند، این مجموعه از مهمترین عرضه کنندگان کابل های تلفن مسی و نوری در ایران است که با پروژه های مخابراتی سراسر کشور همکاری مستقیم داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش اصلی کابل تلفن مهاردار شهید قندی یزد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش اصلی کابل تلفن مهاردار شهید قندی یزد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش اصلی کابل تلفن مهاردار شهید قندی یزد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش اصلی کابل تلفن مهاردار شهید قندی یزد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما