انواع کابل های مخابراتی شهید قندی یزد

انواع کابل های مخابراتی شهید قندی یزد در انواع کابل های مخابراتی مسی و کابل فیبر نوری با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران، از طریق این مجموعه عرضه می شود. قیمت فروش کابل های مخابراتی شهید قندی یزد به صورت به روز از طریق این نمایندگی فروش به مشتریان و شرکت های مخابراتی ارائه می شود،

با ما همراه باشید تا تمامی کابل های مخابراتی عرضه شده از طریق آراد کابل را که پروژه های مخابراتی می توانند از طریق این مجموعه خریداری نمایند، به شما معرفی نماییم.

کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی شهید قندی یزد

کابل های مخابراتی مسی که به عنوان کابل های تلفن مورد استفاده قرار می گیرند از کابل های مهم در صنعت مخابرات می باشند که به دلیل استفاده به صورت دفنی و کانالی به صورت کابل ژله فیاد خاکی و کابل ژله فیلد کانالی تولید شده و عرضه می شوند. این کابل ها در انواع ۱۰ زوج تا ۲۴۰۰ زوج در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ تولید شده و مناسب استفاده در تمامی پروژه های مخابراتی سراسر کشور می باشد.

کابل های مخابراتی شهید قندی یزد از با کیفیت ترین تولیدات ایران در این حوزه می باشد که در کشور های همجوار نیز مورد استفاده قرار گرفته است. کابل های ژله فیلد خاکی که در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ در سایز ۰٫۴  قابل ارائه به پروژه های مخابراتی می باشد. سایز ۰٫۶ کابل های مخابراتی مسی در انواع ۱۰ زوج تا ۱۰۰ زوج تولید شده، چرا که کاربرد بیشتری در پروژه های مخابراتی دارد.

ساختمان کابل های مخابراتی شهید قندی یزد در انواع مسی ژله فیلد خاکی از قسمت های زیر تشکیل شده است :

  1. هادی های مسی
  2. عایق
  3. ژله گرم
  4. نوار پلی استر
  5. نوار آلومینیوم
  6. روکش داخلی
  7. آرمور
  8. روکش خارجی 

کابل مخابراتی ژله فیلد خاکی

تشکیل شده است. این شماتیک را می توانید در زیر مشاهده نمایید. اما پروژه هایی هستند که به اطلاعات دقیق تری از کابل های ژله فیلد خاکی احتیاج دارند که این مشخصات از طریق فایل دیتاشیت کابل ژله فیلد خاکی در اختیار شما قرار می گیرد.

[button color=”orange” size=”medium” link=”https://aradcable.com/download/BFC-CABLE.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دیتاشیت کابل مخابراتی ژله فیلد خاکی مسی[/button]

کابل فیبر نوری شهید قندی یزد

کابل های مخابراتی شهید قندی یزد تنها به کابل های مسی منتهی نشده و نسل جدید کابل های مخابراتی با عنوان کابل فیبر نوری در انواع خاکی، کانالی و هوایی به صورت سینگل مود، مالتی مود و nz تولید می شود.

کابل های فیبر نوری با توجه به مزایای بسیار زیادی که نسبت به کابل های مسی دارند، در پروژه های متعددی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کابل های فیبر نوری پرکاربرد این برند که در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد و از پرفروش ترین های این مجموعه است می توان به :

  • فیبر نوری ۱۲ کر
  • فیبر نوری ۲۴ core
  • فیبر نوری ۴۸ کور

اشاره نمود. در صورتی که قصد دارید اطلاعات دقیقی در خصوص این کابل های فیبر نوری به دست آورید می توانید از طریق کیلیک بر روی هر کدام از گزینه های بالا، به صفحه مربوط به آن فیبر نوری دسترسی داشته باشید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل فیبر نوری شهید قندی یزد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل فیبر نوری شهید قندی یزد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل فیبر نوری شهید قندی یزد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل فیبر نوری شهید قندی یزد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما