انواع کابل فشار متوسط زمینی

انواع کابل فشار متوسط زمینی زره دار که به دلیل استفاده از آرمورد در ساختمان کابل، به صورت دفنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، در انواع مسی و آلومینیومی تولید شده و به بازار عرضه شده است. این مرکز فروش به صورت به روز قیمت انواع کابل ۲۰ کیلوولت را به مشتریان این محصولات ارائه می کند.

یکی از مهمترین معیار های انتخاب کابل، آگاهی از رنج ولتاژی تاسیسات برقی می باشد تا بدین ترتیب بتوان کابل مناسب را برای خود انتخاب نموده و خریداری نماییم. کابل فشار متوسط ۲۰ کیلوولت یکی از کابل های مهم در فوق توزیع می باشد که در سایز های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت زره دار و بدون زره تولید می شوند.

کابل فشار متوسط زمینی زره دار مسی

این نوع از کابل های فشار متوسط در دو نوع زره میله و زره ورق با مشخصات فنی N2XSYRY و N2XSYBY تولید می شوند و نمونه RY این نوع از کابل ها به دلیل مقاوم بودن نسبت به نوع BY قیمت بالاتری را همواره دارا می باشد. این کابل های مسی در انواع تک رشته و سه رشته تولید شده و می تواند در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

کابل 20 کیلو ولت زمینی زره دار

کابل فشار متوسط زمینی زره دار آلومینیومی

با توجه به تولید کابل های برق به صورت مسی و آلومینیومی، در کابل های فشار متوسط این محصولات نیز با هادی آلومینیومی تولید شده و به بازار عرضه می شود. استفاده از کابل های آلومینیومی در سایز های بالاتر به جای کابل های مسی می تواند به لحاظ اقتصادی کمک بیشتری به پروژه ها نماید. کابل های آلومینیومی زره دار تنها با زره میله تولید شده و مشخصات فنی این نوع از کابل ها N2AXYRY می باشد.

کابل 20 کیلو ولت زره دار

کابل فشار ضعیف زمینی نیز به صورت زره دار و بدون زره با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که در صورت نیاز به کسب اطلاعات در خصوص این کابل ها و همچنین خرید این نوع از محصولات می توانید با کلیم بر روی لینک فوق اطلاعات لازم را به دست آورید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل فشار متوسط زمینی زره دار آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل فشار متوسط زمینی زره دار آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل فشار متوسط زمینی زره دار آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل فشار متوسط زمینی زره دار آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما