کارخانه کابل خودنگهدار اختر اصفهان

کابل خودنگهدار اختر اصفهان یکی از بهترین کابل های آلومینیومی موجود در بازار می باشد که این کابل تاییدیه لازم برای استفاده در استان های و شهرستان های مختلف را تاکنون اخذ نموده است. این مجموعه به صورت ویژه و بدون واسطه انواع کابل خودنگهدار اختر اصفهان را به پروژه های سراسر کشور ارائه می نماید.

کابل خودنگهدار به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان این کابل ها قیمت مناسب تری نسبت به کابل های مسی داشته، به همین دلیل در مکان های مختلف مانند :

  • باغ ها
  • مزراع
  • ویلاها
  • شهرک های صنعتی

از این کابل ها در مسافت های طولانی استفاده می شود. به لحاظ اقتصادی استفاده از کابل های آلومینیومی می تواند به صرفه باشد.

انواع کابل خودنگهدار اختر

لامپ سنسوردار سقفی در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شوند که سایز های ۱۶ و ۲۵ این کابل ها در سیستم های برق تک فاز مورد استفاده می باشد. این کابل ها در مسافت های مختلف آمپراژ های مختلفی را برای مصرف کنندگان تامین می کنند که لازم است در انتخاب سایز این کابل ها دقت لازم را داشته باشید.

در صورت عدم آشنایی با انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی لازم است با کارشناسان ما صحبت کرده و با ارائه اطلاعات لازم است مشاوره های آنها استفاده نمایید.

کابل خودنگهدار در انواع سه فاز به صورت ۵ سیمه و شش سیمه یا اصطلاحا به صورت ۵ نخ و ۶ نخ تولید می شووند که سایز های ۲۵ تا ۱۲۰ میلی متر مربع این کابل ها کاربرد گسترده ای را در پروژه های داشته است.

کابل خودنگهدار اختر

تضمین کیفیت کابل خودنگهدار اختر

این مجموعه که به صورت مستقیم لامپ سفید موتور را بدون واسطه به پروژه ها و مشتریان ارائه می کند، ضمن تضمین ارائه پایین ترین قیمت خرید برای مشتریان، کیفیت محصولات این برند را نیز با ضمانت برگشت کابل در صورت عدم رضایت مشتریان، تضمین می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

تضمین کیفیت کابل خودنگهدار اختر شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
تضمین کیفیت کابل خودنگهدار اختر شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
تضمین کیفیت کابل خودنگهدار اختر شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
تضمین کیفیت کابل خودنگهدار اختر پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما