کابل ۹۵*۳ افشان مسی قیمت روز

تیم تخصصی آراد کابل، کابل ۹۵*۳ افشان مسی (کابل های قابل انعطاف) را با قیمت روز به مشتریان خود ارائه می دهد. آخرین لیست قیمت سیم و کابل افشان را می توانید به صورت ویژه از همکاران ما در واحد فروش دریافت نمایید.
کابل 95*3 افشان

مشخصات فنی کابل ۹۵*۳ افشان مسی NYMHY

کابل ۹۵*۳ افشان مسی NYMHY  که با نام های کابل های FLEXIBLE، انعطاف پذیر در بازار کابل شناخته می شوند و در دسته کابل های فشار ضعیف قرار می گیرد و بسیار کابل های پر مصرفی هستند.

مشخصات فنی کابل ۹۵*۳ افشان مسی

سطح مقطع : ۹۵ میلی متر مربع

جنس هادی : مس

جنس عایق : PVC

جنس روکش : PVC

همان گونه که در مشخصات فنی کابل گفته شد لامپ سفید موتور با عایق و روکش PVC  تولید می شوند از مزایای عایق PVC می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر سایش

کابل ۹۵*۳ افشان با عایق های لاستیکی و ضد آب نیز جزء خط تولید کارخانه ها می باشد که بسیار در مصارف کشاورزی کاربرد دارد. از این کابل های برق در نقاطی که خطر ضربات مکانیکی وجود نداشته باشد استفاده می شود.

کابل 95*3 افشان

بهترین برند های کابل ۹۵*۳ افشان NYMHY در بازار

بهترین برند های کابل ۹۵*۳ افشان NYMHY در بازار ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • یزد
  • همدان
  • ستاره یزد
  • سمنان
  • دماوند
  • متال
  • سیمیا

بدون تردید تمامی تولیدات این برند های مطرح که معرفی شدند و در لیست فروش اراد کابل قرار دارند، باکیفیت، استاندارد، دارای تاییدیه توانیر هستند.

کابل 95*3 افشان

کاربرد های کابل ۹۵*۳ افشان در بخش های مختلف

کابل ۹۵*۳ افشان کابل ۳ رشته ای خواهد بود و کابل برق افشان معمولی با هادی مسی افشان می باشد. کابل ۹۵*۳ افشان به صورت مفتولی هم تولید می شوند و هدایت جریان برق را به خوبی انجام می دهند.

کابل افشان با داشتن مزیتی چون انعطاف پذیری مناسب می تواند در مکان هایی با شکستگی زیاد و منطقه ای با وسع کم نیز مورد استفاده قرار بگیرد و برای مصرف کننده خویش مشکلاتی را ایجاد نکند لذا این شکل از کابل های برق در صنعت سیم و کابل محبوبیت فراوانی داشته اند و بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شوند.

کابل 95*3 افشان

ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه

آراد کابل در راستای تکریم مشتریان و بهبود خدمات و ارتقاء کیفیت کاری خویش با خدمات رایگان تیم پشتیبانی در خدمت خریداران گرامی می باشد.

خریداران محترم لامپ سنسوردار سقفی از سراسر ایران می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه با واحد فروش ما در تماس باشند.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش تولید کابل ۹۵*۳ افشان از سراسر ایران به قیمت کارخانه پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما