کابل نگزنس sftp اصل

کابل نگزنس sftp ارجینال از کابل های مهم در پروژه های شبکه می باشد که در انواع cat5 و cat6 بسته به نوع پروژه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به کثرت برند های fake یا تقلبی در بازار لازم است مشتریان این کابل ها را از یک مرکز فروش معتبر تهیه نمایند. این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های عرضه کننده کابل شبکه نگزنس اورجینال در ایران است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل نگزنس sftp در انواع cat5 و cat6 با ضمانت تست فلوک پاس به مشتریان ارائه می شود و این کابل ها تاکنون به پروژه های متعددی در سراسر کشور ارائه شده است. کابل نگزنس cat6 sftp در مقایسه با کابل های شبکه cat5 sftp قیمت بالاتری داشته و این به دلیل ویزگی های کابل cat6 می باشد که ساختمان این کابل ها و ویژگی های مثبت آن نسبت به نمونه cat5 بیشتر است.

کابل شبکه نگزنس به دلیل شناخته شده بودن نسبت به کابل های شبکه دیگر همواره مورد تایید بسیاری از کارشناسان در پروژه ها بوده و بسیاری از ماموران خرید خود را ملزم به تهیه کابل نگزنس sftp می نمایند.

کابل نگزنس sftp

این کابل ها با عایق lszh نیز موجود بوده و در محل هایی که قصد دارند از کابل های low smoke halogen free استفاده نمایند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

کابل شبکه ایرانی با کیفیت نگزنس

در عین حال بسیاری از مشتریان برای خرید کابل شبکه به دنبال استفاده از کابل ایرانی می باشند تا ضمن حمایت از تولید داخل بتوانند هزینه های پروزه ها خود را کاهش دهند. آراد کابل به صورت تخصصی کابل شبکه PBN را که از محصولات خود است را به صورت تضمینی و تستس فلوک پاس و با برترین کیفیت به پروژه ها ارائه می کند. این کابل در میان نمونه های داخلی بهترین بوده و در میان گزینه های خارجی قابل رقابت با آنها می باشد و از برند های fake موجود در بازار کیفیت به مراتب بالاتری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل شبکه ایرانی با کیفیت نگزنس شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل شبکه ایرانی با کیفیت نگزنس شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل شبکه ایرانی با کیفیت نگزنس شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل شبکه ایرانی با کیفیت نگزنس پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما