کابل لگراند اصل cat6 تست فلوک

کابل لگراند اصل cat6 تست فلوک یکی از کابل های پر مصرف در بازار کابل شبکه به شمار می رود که این کابل ها در انواع چینی و تقلبی در بازار به صورت گسترده با قیمت های بسیار پایین قبال خریداری می باشد. اما بسیاری از پروژه ها به دنبال کابل لگراند اصل فرانسه می باشند تا از این طریق بتوانند به بهترین نحو از این کابل ها در پروژه ها استفاده نمایند.

کابل لگراند اصل cat6 تست فلوک به صورت قرقره های ۵۰۰ متری عرضه می شود و به صورت تضمینی و تست فلوک پاس این کابل ها به پروژه ها ارائه می گردد. بدون تردید با گسترش شبکه های کامپیوتری در سراسر کشور در سالیان اخیر، می بایست کابل های شبکه از بهترین نوع در پروژه ها استفاده شود تا به هنگام استفاده از این شبکه ها، کاربران دچار مشکل نشوند.

علاوه بر کابل شبکه لگراند کابل های شبکه دیگری نیز در این مجموعه می تواند به مشتریان ارائه شود که از این میان به کابل های شبکه :

  • نگزنس
  • برند رکس
  • اشنایدر
  • لئونی
  • Qualenet
  • PBN

اشاره نمود.

تمامی کابل های شبکه فوق با برند اصلی عرضه شده و ضمانت خرید به مشتریان این محصولات ارائه می شود. پایین ترین قیمت خرید برای مشتریان سراسر کشور از طریق آراد کابل به آنها ارائه خواهد شد.

کابل لگراند اصل cat6 sftp

کابل شبکه ایرانی با کیفیت کابل لگراند اصل فرانسه

بسیاری از پروژه های شبکه در سراسر کشور به دنبال استفاده از کابل شبکه ایرانی با کیفیت در پروژه های خود می باشند که قصد داریم در این بخش کابل شبکه PBN که بهترین برند تولید کننده کابل شبکه ایرانی می باشد را به شما معرفی نماییم. انواع utp و sftp این کابل های شبکه با کیفیت برترین برند های خارجی نظیر کابل لگراند اصل با قیمت رقابتی به شما ارائه می شود.

کابل شبکه PBN و خرید آن به صورت صد در صد تضمینی انجام شده و در صورت عدم رضایت کارشناسان پروژه ها کابل برگشت داده می شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل شبکه ایرانی با کیفیت کابل لگراند اصل فرانسه شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل شبکه ایرانی با کیفیت کابل لگراند اصل فرانسه شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل شبکه ایرانی با کیفیت کابل لگراند اصل فرانسه شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل شبکه ایرانی با کیفیت کابل لگراند اصل فرانسه پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما