کابل شیلد و سیم شیلد

برای اطلاع ازکابل شیلد و سیم شیلد به این سایت مراجعه کنید.

کابل شیلد

کابل شیلد دار به کابل هایی گفته می شود که دارای لایه محافظ داخلی هستند. این نوع کابل می تواند اطلاعات جاری در کابل را در برابر تداخلات الکتریکی و مکانیکی حفظ کند. این نوع کابل ها برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارند. اگر از کابل های شیلدار استفاده نشود، کابل های پاور و یا نویز های الکتریکی نمی توانند پارامترهای صحیح را منتقل کنند. در نتیجه سیگنال های دریافتی با خطا مواجه می شوند.

کابل شیلد دار به کابلهایی گفته میشود که دارای لایه محافظ هستند. این نوع کابل میتواند اطلاعات (سیگنالهای) جاری در کابل را در برابر تداخلات الکتریکی (نویز) حفظ کند. این نوع کابلها اکثرا برای انتقال سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارند . در مدارات کنترل کننده و فرمان اگر از کابلهای شیلد دار استفاده نشود نویز های بیرونی بر سیگنالهای ارسالی اثر گذاشته و در نتیجه سیگنالهای دریافتی با خطا مواجه میشوند .شیلدها انواع مختلفی دارند که بنا به شرایط کار برای هر کابل طراحی و استفاده میگردد.از شیلد در کابل های قدرت فشار متوسط و قوی نیز استفاده میگردد.که جریانهای نشتی و ولتاژ القائی را به زمین برمیگردانند. شیلد استاتیک
این نوع شیلد جهت جلوگیری از ایجاد نویز در دستجات کابل یا در کابل تابیده شده استفاده میشود که دارای یک لایه پلی استر و سیم ارت مسی قلع اندود و یک لایه آلومینیم فویل است. در بعضی موارد برای جداسازی بیشتر، روی شیلد نیز از یک نوار پلی استر استفاده میکنند . با وصل کردن سیم های ارت به زمین، میدانهای الکترو مغناطیسی ایجاد شده نمی توانند روی بخش شیلد شده کابل اثر بگذارند.

سیم شیلد

سیم شیلد برای اتصال کابلهای Coaxial استفاده می شود. این نوع سیم ها برای سیگنالهای RF، آنتن های رادیوهای غیر حرفه ایی، اتصال کابل های کواکسیال تک هادی، سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال ویدئویی داخلی و دستگاههای تست الکتریکی کاربرد دارد. همچنین برای فرکانس های بالای ۴ و ۲ گیگاهرتز سیم شیلد مناسب است.

قیمت کابل شیلد دار

قیمت کابل شیلد دار هم براساس مرغوبیت و میزان ضخامت آن تعیین می شود. هر چقدر ضخامت و کیفیت بیشتر باشد، هزینه و قیمت کابل شیلد دار بیشتر است. منبع:زیتون
>منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما