کابل شیلددار اعلام حریق ۲ رشته

کابل شیلددار اعلام حریق ۲ رشته یکی از پرکاربرد ترین کابلی های شیلد دار می باشد که در انواع ۲ رشته و سه رشته در این مجموعه به فروش می رسد. آراد کابل به صورت کاملا تخصصی مرکز فروش کابل شیلددار می باشد که این کابل ها را با عایق پی وی سی و سیلیکونی نسوز عرضه می نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل شیلددار یکی از کابل های مهم در پروژه های مختلف می باشد که یکی از کاربرد های این کابل ها مربوط به سیتم های اعلام حریق است که لازم است از کابل های سیلیکونی نسوز در این کابل ها استفاده شود. کابل شیلددار ضد حریق ۱٫۵*۲ یکی از پرفروش ترین کابل های آراد کابل است که با عایق های پی وی سی و سیلیکونی به پروژه های مختلف ارائه می شود. [highlight color=”yellow”]این کابل ها با برند های ایرانی معتبر و با تنوع قیمت می تواند به مشتریان ارائه شود.[/highlight]

کابل شیلددار ضد حریق به دلیل استفاده از عایق سیلیکونی نسوز در ساختمان کابل، تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد می تواند در برابر آتش مقاومت کرده و از انتشار آتش به سایر نقاط جلوگیری نماید.

کابل شیلددار اعلام حریق

برند های کابل شیلددار اعلام حریق ۱٫۵*۲

این که کابل های شیلددار اعلام حریق با چه برند هایی تولید شده و در این مجموعه می تواند به مشتریان ارائه شود، از سوالات مشتریان این مجموعه می باشد. از برند های تولید کننده کابل شیلددار اعلام حریق می توان به :

  • سیل کیبل
  • سیلیکون کابل
  • کسری
  • ابهر
  • یزد

نام برد که توانسته اند محصولات این حوزه را با بالاترین کیفیت و در عین حال تنوع قیمت برای مشتریان خود به ارمغان آورند. این مجموعه به صورت عمده و خرده اقدام به عرضه انواع کابل شیلددار اعلام حریق در سایز های متنوع نموده است.

تشخیص کیفیت کابل ها برای بسیاری از مشتریان که آشنایی با انواع کابل ها و برند های تولید کننده آنها ندارند، می تواند سخت و دشوار باشد. پیشنهاد می شود برای خرید انواع کابل شیلددار و کابل برق از مشاوره های کارشناسان ما استفاده نمایید تا از این طریق بتوان گزینه مناسب را متناسب با نیاز شما را معرفی نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

برند های کابل شیلددار اعلام حریق ۱٫۵*۲ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
برند های کابل شیلددار اعلام حریق ۱٫۵*۲ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
برند های کابل شیلددار اعلام حریق ۱٫۵*۲ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
برند های کابل شیلددار اعلام حریق ۱٫۵*۲ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما