کابل دو رشته شیلد دار قیمت فروش عمده

کابل دو رشته شیلد دار الکتروپمپ در سایز های ۰٫۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ به قیمت فروش عمده در نمایندگی آراد کابل به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود. کابل شیلد دار به دلیل کاربرد در پروژه های مختلف به صورت عمده و با شرایط فروش ویژه عرضه می شود.

کابل های شیلد دار به آن دسته از کابل هایی گفته می شود که به دلیل استفاده از شیلد در ساختمان کابل در محل هایی که کابل های برق در کنار کابل های شبکه و مخابراتی قرار می گیرند، استفاده می شود.

کابل دورشته شیلد دار

کابل دو رشته شیلد دار با برند های مختلف

کابل دو رشته شیلد دار از پرفروش ترین کابل های برق شیلد در آراد کابل به شمار می رود که به دلیل نیاز مشتریان ما در سراسر کشور، تصمیم گرفته ایم به صورت تخصصی با برند های مطرح این کابل ها را به قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار دهیم.

برند های تولید کننده کابل دو رشته شیلد دار که در این مجموعه عرضه می شوند عبارتند از :

  • رسانا
  • رسانا اراک
  • دماوند
  • کسری
  • همدان
  • سمنان

از بهترین و شناخته شده ترین برند های تولید کننده کابل های شیلد دار در ایران به شمار می روند.

کابل دو رشته شیلد دار

کابل شیلد دار دو رشته NYSLCY به قیمت فروش عمده

کابل شیلد دار دو رشته در سایز های :

  • ۵
  • ۱
  • ۵
  • ۵

به قیمت فروش عمده در متراژ های سفارشی مشتریان قابل عرضه است و مشتریان تهرانی و شهرستانی می توانند این کابل ها را با بالاترین کیفیت در آراد کابل خریداری نمایند.

این مجمموعه بزرگترین مرکز فروش کابل شیلد دار در ایران است که می تواند به صورت تخصصی همکاری گسترده ای با همکاران و پروژه های سراسر کشور داشته باشد.

 

بسته بندی کابل شیلد دار دو رشته و عایق کابل

بسته بندی کابل های برق شیلد دار دو رشته به صورت الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا    کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۲۰۰۰ متری می تواند به مشتریان عرضه شود. عایق استفاده شده در ساختمان این کابل ها از جنس پروتودور می باشد.

نکته مهم در خرید این کابل ها برای مشتریان، قیمت درب کارخانه می باشد و مشتریان این محصولات می باشد می توانند به صورت بدون واسطه و مستقیم کابل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

کابل برق شیلد دار

 

مزیت کابل های برق شیلد دار نسبت به کابل های برق بدون شیلد

بدون تردید کابل های برق شیلد دار در محیط هایی استفاده می شوند که می تواند با انتقال سیگنال های سالم و بدون تاثیرنویز های محیطی، کیفیت کار را افزایش داده، در حالیکه کابل های افشان بدون شیلد قادر به انتقال این سیگنال ها نمی باشند.

کابل های شیلد دار همچنین با کاهش اثر مغناطیسی جریان برق بر روی کابل های مخابراتی و شبکه، کمک می کند که سیگنال های مخبراتی به صورت سالم منتقل شده و از ایجاد نویز بر روی این کابل ها می کاهد.

کابل های برق با ساختمان های مختلف برای استفاده در محیط های مختلف طراحی شده است و لازم است بسته به نوع محیط، کابل های با پوشش مناسب برای استفاده در هر محیطی انتخاب شود.

کابل دورشته شیلد دار

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مزیت کابل های برق شیلد دار نسبت به کابل های برق بدون شیلد شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مزیت کابل های برق شیلد دار نسبت به کابل های برق بدون شیلد شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مزیت کابل های برق شیلد دار نسبت به کابل های برق بدون شیلد شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مزیت کابل های برق شیلد دار نسبت به کابل های برق بدون شیلد پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما