پخش مرغوب ترین کابل خود نگهدار ابهر

شرکت کابل ابهر در راستای تامین نیاز داخلی کشور برای کابل های خود نگهدار، شروع به عرضه و پخش مرغوب ترین کابل خود نگهدار، در سطح بازارهای سیم و کابل کشور نموده است. کابل های خود نگهدار چه مزایا و معایبی دارند؟ چگونه می توان به بهترین کابل خود نگهداری دسترسی پیدا کرد؟
با به روی کار آمدن کابل های خود نگهدار در دهه های اخیر، و با توجه به مزایای بسیار این کابل ها، بازار این نوع کابل مورد توجه اکثر تولید کنندگان سیم و کابل داخلی، از جمله شرکت سیم و کابل ابهر قرار گرفته است. کابل های خودنگهدار فشار ضعیف به منظور توزیع برق در مناطق شهری، روستایی و مناطق صعب العبور مورد استفاده قرار می گیرند. کابل های خودنگهدار به منظور توزیع انرژی الکتریکی با ولتاژ 6 تا 30 کیلو ولت و مخصوصا در مناطق شهری و پر ازدحام و محل هایی که امکان رعایت حریم کابل وجود ندارد، استفاده گسترده تری دارد.
این نوع کابل های در انواع سطح مقطع های مختلف و با روکش هایی از جنس XLPE و یا HDPE در سطح بازار وجود دارد.
از این رو نمایندگی فروش بازار سیم و کابل ایران شروع به پخش انواع کابل خودنگهدار شرکت ابهر، با قیمت و کیفیت مناسب به صورت عمده و خرده نموده است. مشتریان این نوع کابل ها می توانند به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی و یا از طریق پست الکتریکی، اقدام به تکمیل فرم درخواست، و انجام خرید خود نمایند و محصول مورد نیاز خود را در حداقل زمان ممکن، تحویل بگیرند.



منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما