نمایندگی کابل دماوند در لاله زار

نمایندگی کابل دماوند در لاله زار تهران تمامی محصولات این برند اعم از کابل افشان دماوند، کابل مفتولی دماوند، کابل جوش دماوند و کابل فرمان دماوند را در سایز های متنوع عرضه می کند. این کابل ها به صورت کاملا استاندارد تولید شده و به دلیل عرضه مستقیم این کابل ها توسط این مجموعه با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

[highlight color=”yellow”]رویکرد هر برند در تولید سیم و کابل های خود، مشتریان هر برند را به سمت آن جذب می نماید[/highlight]. برند دماوند به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند های تولید کننده سیم و کابل در ایران، انواع کابل افشان، مفتولی، کابل جوش، کابل فرمان و تمامی کابل های مورد استفاده در پروژه های مختلف را به نوعی در سایز های مختلف تولید و عرضه می کند.

کابل دماوند افشان nymhy

اگر بخواهیم به پرکاربرد ترین محصولات دماوند در حوزه سیم و کابل اشاره نماییم، کابل افشان دماوند در سایز های مختلف برای سیستم های برق تک فاز و سه فاز در انواع ۲ رشته تا ۵ رشته از مهمترین این کابل ها به شمار می رود. این محصولات بسته به سایز آنها در قرقره های ۱۰۰۰ متری و کلاف های ۱۰۰ متری تولید می شوند. نمایندگی کابل دماوند در لاله زار تمامی سایز های کابل افشان دماوند را به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید.

کابل دماوند

نمایندگی کابل دماوند در لاله زار مفتولی nyy

نمایندگی کابل مفتولی nyy دماوند در انواع تک رشته تا سه و نیم رشته و چهار و پنج رشته در سایز های ۱٫۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند. این کابل ها در سایز های کم کاربرد در کمترین زمان ممکن، در یک بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه برای پروژه ها تولید و عرضه می نماییم. این نمایندگی فروش محصولات خود را به مشتریان سراسر کشور عرضه می نماید. [highlight color=”yellow”]سفارش برای پروژه های بزرک و با تخفیفات ویژه قابل بررسی می باشد.[/highlight]

انواع کابل خودنگهدار آلومینیومی و کابل آلومینیومی زمینی نیز به صورت ویژه در این مجموعه قابل عرضه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی کابل دماوند در لاله زار مفتولی nyy شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی کابل دماوند در لاله زار مفتولی nyy شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی کابل دماوند در لاله زار مفتولی nyy شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی کابل دماوند در لاله زار مفتولی nyy پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما