نمایندگی کابل برق ابهر تهران

نمایندگی کابل برق ابهر ، انواع کابل های افشان، مفتولی NYY، کابل ۲۰ کیلوولت، کابل ۳۳ کیلوولت را با برند ابهر به صورت تخصصی عرضه می نماید. این مجموعه امکان خرید غیر حضوری مشتریان شهرستانی را با ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتریان فراهم نموده است.

کابل برق ابهر یکی از شناخته شده ترین کابل های موجود در بازار ایران می باشد، که مورد تاییید بسیاری از پروژه ها در سراسر کشور قرار گرفته است. [highlight color=”yellow”]کابل افشان تک فاز در انواع دو رشته و سه رشته، کابل های برق سه فاز در انواع چهار و پنج رشته[/highlight] از کابل های پرفروش با برند ابهر می باشد. این نمایندگی فروش به صورت تضمینی محضولات ابهر را به مشتریان خود ارائه می نماید.

کابل برق ابهر

نمایندگی کابل برق ابهر افشان nymhy

کابل افشان nymhy از کابل های مهم در فشار ضعیف می باشند که مورد استفاده در تمامی تاسیسات برقی اعم از ساختمان های مسکونی و ادارات می باشد. این کابل ها در سایز های متنوع ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶ و ۲۵ برای تک فاز تولید می شوند. همچنین در برق سه فاز این کابل های افشان در سایز های ۱٫۵ تا ۵۰ میلی متر مربع در نمونه های ۴ و پنج رشته قابل ارائه به مشتریان می باشد. این نمایندگی فروش محصولات خود را به قیمت روز به مشتریان ارائه می نماید.

کابل برق ابهر

نمایندگی کابل برق ابهر خشک NYY و N2XY

کابل هاش خشک مفتولی با عایق pvc و xlpe از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که در نمایندگی فروش کابل برق ابهر به مشتریان ارائه می شود. کابل های خشک ابهر که از هادی کلاس ۱ و کلاس ۲ در ساختمان آنها استفاده شده است، با مشخصه های NYY و N2XY به مشتریان این محصولات ارائه می شود. بسته بندی این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری می باشد که مشتریان می توانند با متراژ های پایین تر سفارش خود را به ثبت رسانند.

همواره پیشنهاد ما به مشتریان خرید کابل های برق استاندارد و باکیفیت می باشد چرا که اختلاف قیمت کابل های بی کیفیت و ارزان با کابل های با کیفیت و استاندارد بین ۱۰ الی ۱۵ درصد می باشد. با خرید مطمئن آسوده خاطر از تاسیسات برقی خود استفاده نمایید.

کابل آلومینیومی خودنگهدار به عنوان جایگزین کابل های مسی با قیمت ارزان تر در این نمایندگی فروش کابل برق به مشتریان ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی کابل برق ابهر خشک NYY و N2XY شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی کابل برق ابهر خشک NYY و N2XY شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی کابل برق ابهر خشک NYY و N2XY شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی کابل برق ابهر خشک NYY و N2XY پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما