نمایندگی فروش کابل سمنان در تهران

نمایندگی فروش کابل سمنان در تهران که فروش عمده انواع سیم و کابل های افشان، مفتولی و مخابراتی سمنان را در برنامه کاری خود برای ارائه به مشتریان سراسر کشور دارد، بازار سیم و کابل ایران می باشد که محصولات این برند را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.
سمنان یکی از شهرهای بزرگ ایران می‌باشد که تولیدکنندگان مختلفی از سیم و کابل در این شهر محصولات خود را به بازار سیم و کابل ایران عرضه می کنند.
کارخانه اصلی سیم و کابل سمنان که با نام خود سمنان شناخته می‌شود متفاوت از سایر کارخانه‌های موجود در این شهر می باشد که غالبا گاهی به اشتباه مشتریان با نام کارخانه سمنان محصولات آنها را خریداری می‌کنند.
آراد کابل که محصولات اصلی برند سمنان را به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند، لیست قیمت نمایندگی را به صورت به روز به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می نماید.
سیم و کابل های افشان سمنان از بهترین تولیدات سیم و کابل در ایران می باشد که آراد کابل آنها را به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می کند و در صورت عدم رضایت مشتریان محصولات را برگردانده و مبلغ فاکتور را به مشتریان خود عودت می دهد.

انواع کابل سمنان

کارشناسان در واحد فروش آراد کابل همواره مشاوره‌های ارزشمندی را به مشتریان در راستای انتخاب محصول ارائه می کنند که این موضوع می‌تواند راهگشای مشکلات و سوالات متعددی باشد که همواره در ذهن مشتریان وجود دارد.

فروش کابل سمنان در متراژ های عمده و خرده به مشتریان سراسر کشور به ویژه مشتریان در شمال ایران می تواند بهترین خدمت به آنها باشد تا از این طریق آنها بتوانند سیم و کابل های مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما