نمایندگی فروش کابل ساختمانی راد افشان

مرکز خرید کابل های ساختمانی و سیم های افشان راد افشان سحر کجاست؟ چگونه می توان محصولات راد افشان را برای پروژه های ساختمانی خریداری نمود؟
مرکز خرید کابل های ساختمانی با برند راد افشان سحر در لاله زار تهران محصولات خود را به صورت ویژه به پروژه های تهران و شهرستان ارائه می کند.
کابل های ساختمانی در انواع دو رشته، سه رشته و چها رشته افشان، سیم های افشان و ارت از مهم ترین محصولات مورد نیاز هر تاسیسات ساختمانی است که فعالان در این پروژه ها برای خرید مستمر و چند باره نیازهای خود از یک مرکز خرید، به دنبال یک مجموعه مطمئن می باشند.
آراد کابل یک بازرگانی بزرگ با داشتن دفاتر متعدد فروش در قطب سیم و کابل کشور یعنی بازار لاله زار تهران توانسته است بزرگترین مرکز خرید انواع سیم و کابل را برای مشتریان ایجاد کند.
اما در کنار محصولات متنوع موجود در این مرکز، تمامی محصولات راد افشان که مخصوص پروژه های ساختمانی تولید می شوند، به صورت حضوری و غیر حضوری قابل فروش به مشتریان تهران و شهرستان می باشد.
خدمات ارزنده به تمامی پروژه ها با صرفه جویی در زمان و هزینه از مهم ترین اهداف آراد کابل در زمینه فروش سیم و کابل های مسی و آلومینیومی فشار ضعیف است.
این مرکز خرید نزدیک ترین دفتر فروش خود را برای مراجعه حضوری به مشتریان معرفی خواهد نمود تا در کمترین زمان ممکن نیازهای مشتریان برطرف شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما