نمایندگی فروش کابل جوش ۱۶ یزد

نمایندگی فروش کابل جوش ۱۶ یزد و اردستان با فروش مستقیم انواع کابل های جوش لاستیکی و پی وی سی، تلاش می کند به مشتریان خود که با تنوع در سلیقه اقدام به خرید کابل جوش می نمایند، خدمات ویژه ای را ارائه نماید. کابل های جوش لاستیکی با کیفیت متفاوت می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان به شمار رود.

کابل جوش یکی از پرکاربردترین کابل های جوش به شمار می رود که به صورت ویژه در تغذیه اینورتر های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند. کابل جوش ۱۶ یزد با عایق EPR لاستیکی از بهترین کابل های جوش موجود در بازار ایران به شمار می رود که این کابل ها در کلاف های ۵۰ متری می تواند به مشتریان و جوشکاران فعال در صنعت جوشکاری ارائه شود.

کابل جوش 16

تفاوت کابل جوش ۱۶ لاستیکی و PVC

اگر به هنگام دریافت قیمت کابل جوش نمره ۱۶ در انواع لاستیکی و PVC با تفاوت قیمت بسیار زیاد این کابل ها مواجه شدید، جای تعجب نیست که بدانید کابل های جوش لاستیکی به دلیل استفاده از لاستیک در ساختمان عایق آنها و گران بودن این عایق نسبت به پوشش PVC، قیمت بالاتری را خواهد داشت.

کابل جوش یزد

انتخاب کابل جوش ۱۶ لاستیکی یا PVC

بسیاری از مشتریان که قصد خرید کابل جوش ۱۶ را برای کار خود دارند، می بایست در ابتدا به این سوال پاسخ دهند که قصد دارند چه کابلی و با چه کیفیتی خریداری نمایند؟

اگر به دنبال خرید بهترین کابل جوش ۱۶ بدون توجه به قیمت این کابل هستند و به نوعی قصد دارند کابلی با کیفیت را خریداری کنند تا بتوانند سالیان دراز و بدون دغدغه از آن استفاده نمایند، بدون تردید بایستی کابل های جوش لاستیکی را برای خود برگزینند.

اما اگر کیفیت برای مشتریان اهمیت ندارد و قصد دارند کابلی با قیمت مناسب خریداری کنند، پیشنهاد می شود از کابل جوش ۱۶ پی وی سی استفاده نمایند.

کابل جوش 16

 

نحوه خرید کابل جوش ۱۶ از شهرستان

این مجموعه امکان خرید کابل جوش ۱۶ و سایر سایز های این نوع از کابل های پرکاربرد را برای مشتریان تهرانی و شهرستانی به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم نموده است و برای این مهم لازم است مشتریان با واحد فروش مجموعه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایند تا مراحل خرید برای آنها تشریح شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه خرید کابل جوش ۱۶ از شهرستان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه خرید کابل جوش ۱۶ از شهرستان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه خرید کابل جوش ۱۶ از شهرستان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه خرید کابل جوش ۱۶ از شهرستان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما