نمایندگی فروش کابل افشان ابهر در تهران

قیمت فروش کابل افشان ابهر در لاله زار تهران که محصولی از صنایع سیم و کابل ابهر می باشد، به صورت به روز از طریق نمایندگی فروش محصولات این برند در تهران قابل ارائه به مشتریان می باشد. سیم و کابل ابهر یکی از باکیفیت ترین محصولات حوزه سیم و کابل در ایران می باشد که بسیاری از پروژه های بزرگ از محصولات این برند در بخش های مختلف تاسیسات خود بهره می برند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل افشان ابهر با کیفیت بالا و تولید بر اساس استاندارد های لازم، یکی از باکیفیت ترین سیم و کابل های موجود در بازار ایران می باشد که با استفاده از مس های با درصد خلوص بالا تولید شده و به بازار عرضه شده است.

ابهر یکی از شهر های برتر ایران در تولید سیم و کابل به شمار می رود که کارخانه های متعددی در این شهر محصولات خود را به بازار کشور و حتی بازار کشور های همسایه ارائه می نمایند. برند های کمان ابهر، آرین ابهر، سیمند کابل ابهر، البرز ابهر از جمله این برند ها می باشند که هر هر کدام از این کابل ها با کیفیت قابل قبول می تواند در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

کابل افشان ابهر

خرید عمده کابل افشان ابهر از دفتر تهران

بسیاری از پروژه های فعال در شهرستان ها که به نوعی قصد دارند از محصولات ابهر در پروژه های خود استفاده نمایند، به دنبال خرید کابل افشان ابهر از دفتر تهران این کارخانه می باشند و به همین دلیل این مجموعه تلاش کرده است با تبلیغات موثر برای در دسترس قرار دادن خود برای ارتباط با مشتریان، این کار را تسهیل نموده است. لذا مشتریان در پروژه های سراسر کشور می توانند به صورت مستقیم خرید عمده کابل های مورد نیاز خود را با برند ابهر انجام دهند. برای ثبت سفارش کافیست از طریق راه های ارتباطی با ارشناسان ما در واحد فروش ارتباط برقرا نمایید.

منبع : مرکز کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

خرید عمده کابل افشان ابهر از دفتر تهران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
خرید عمده کابل افشان ابهر از دفتر تهران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
خرید عمده کابل افشان ابهر از دفتر تهران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
خرید عمده کابل افشان ابهر از دفتر تهران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما