نمایندگی فروش انواع کابل های خودنگهدار برق

نمایندگی فروش انواع کابل های خودنگهدار برق در ۲ سیمه تا ۶ سیمه در سایزهای ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع را در قرقره های ۱۰۰۰ متری به مشتریان و پروژه های مختلف عرضه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های خودنگهدار برق به دلیل داشتن هادی آلومینیومی در ساختمان کابل ها همواره مورد توجه مشتریان بوده است که دلیل مهم آن قیمت مناسب این کابل ها نسبت به کابل های برق مسی می باشد.

برای خرید کابل های خودنگهدار لازم است نوع تک فاز و سه فاز بودن کابل های آلومینومی مشخص شود تا از این طریق بتوان کابل مناسب را به مشتریان پیشنهاد داد.

کابل های خودنگهدار دوسیمه و سه سیمه در برق تک فاز استفاده می شوند که سایز این کابل ها ۱۶ و ۲۵ میلی متر مربع می باشد که دارای یک هادی فاز، یک نول و یک نگهدارنده هستند که غالبا و به صورت استاندارد نگهدارنده این کابل ها دارای سایز ۱۶ می باشد.

اما کابل های خودنگهدار چهار سیمه، پنج و شش سیمه در سیستم های برق سه فاز استفاده می شوند که در سایزهای ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع در این مرکز فروش موجود و قابل ارائه به مشتریان است.

نحوه ثبت سفارش خرید کابل های برق خودنگهدار

مشتریان ما در تهران و شهرستانها می توانند به هر متراژی کابل های خودنگهدار را ثبت سفارش نمایند که لازم است جهت آگاهی از قیمت روز محصولات با واحد فروش تماس بگیرند تا از این طریق با دریافت پیش فاکتور و انجام امور مالی، همکاران ما از این طریق انبار مجموعه بتوانند کابل های خریداری شده را برای مشتریان ارسال نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش خرید کابل های برق خودنگهدار شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش خرید کابل های برق خودنگهدار شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش خرید کابل های برق خودنگهدار شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش خرید کابل های برق خودنگهدار پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما