نمایندگی فروش انواع کابل مفتولی دماوند

کابل های مفتولی NYY و N2XY که با نام کابل های خشک نیز شناسایی می شوند، از کابل های مهم در صنعت برق می باشند که در سایز های ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت روتین و در نمونه های تک رشته و سه نیم رشته تولید می شوند. این کابل های مفتولی در نمایندگی فروش سیم و کابل دماوند به صورت ویژه و با قیمت رقابتی در اختیار پروژه های مختلف قرار می گیرد.

کابل های خشک مفتولی در سایز های مختلف امروزه از مهم ترین کابل های فشار ضعیف می باشند که در سیستم های برقی با زیر ۱۰۰۰ ولت مورد استفاده قرار می گیرند.

کابل های برق خشک که با نام زمینی نیز شناخته می شوند بسته به نوع برند آنها قیمت های مختلفی دارند و این به دلیل کیفیت برند های مختلف می باشد که دماوند یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان کابل های برق افشان و خشک در ایران می باشد که کابل های استاندارد و ارزان خود را به صورت ویژه به پروژه های مختلف ارائه می نماید.

کابل های مفتولی دماوند در سایز های ۱۶*۱ تا ۳۰۰*۱ قابل تولید بوده و این کابل ها در انواع سه و نیم رشته در سایز های ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ موجود بوده و در صورت عدم موجودی انبار در مدت زمان ۳ روز کاری قابل ارائه به مشتریان می باشد.

خرید کابل های برق دماوند چه مزایایی دارد؟

کابل های برق دماوند به دلیل استاندارد بودن و همچنین قیمت رقابتی که به مشتریان و پروژه ها ارائه می کند، می تواند گزینه مناسبی برای مشتریانی باشد که به نوعی به دنبال خرید کابل های ارزان قیمت بوده و قصد ندارند هزینه بالایی در بودجه خود برای خرید کابل اختصاص دهند مناسب می باشد. بازار سیم و کابل ایران به صورت ویژه کابل های دماوند را در انواع خشک، افشان، شیلد دار، جوش، تخت و کنترل در لیست فروش خود داشته و این کابل ها را به مشتریان سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید اینترنتی کابل های افشان و خشک دماوند

کابل های دماوند با توحه به ویژگی های ذکر شده برای این کابل ها مشتریان بسیار زیادی را در سراسر کشور دارد، که این کابل ها باید به گونه ای راحت در اختیار مشتریان قرار گیرد. از این رو بازار سیم و کابل ایران با تیم تخصصی در زمینه فروش بدون واسطه انواع سیم و کابل به پروژه های سراسر کشور، تلاش نموده است این کابل ها با ثبت سفارش غیر حضوری نیز در اختیار مشتریان قرار گیرد. لذا مشتریان و پروژه های تهرانی و شهرستانی می توانند با دریافت پیش فاکتور از این مرکز کابل های مورد نیاز خود را در محل پروژه های خود دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

خرید اینترنتی کابل های افشان و خشک دماوند شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
خرید اینترنتی کابل های افشان و خشک دماوند شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
خرید اینترنتی کابل های افشان و خشک دماوند شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
خرید اینترنتی کابل های افشان و خشک دماوند پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما