نمایندگی فروش انواع کابل مسکات

نمایندگی فروش کابل های افشان، مفتولی، آلومینومی و سیم های ساختمانی مسکات تمامی محصولات این کارخانه را با قیمت رقابتی و به صورت عمده عرضه می کند.
کابل های افشان، خشک، زمینی و آلومینیومی تک رشته و چند رشته به دلیل استفاده زیاد در پروژه های مختلف با سطح ولتاژ فشار ضعیف، توسط کارخانه های متعددی در کشور تولید می شود.
کیفیت و قیمت های متفاوت گاهی باعث سردرگمی مشتریانی می شود که آشنایی کافی با برندهای تولید کابل در کشور ندارند. از این رو لازم است این مشتریان با بیان شرایط پروژه های خود برای دریافت مشاوره های رایگان اقدام نمایند.
در میان برخی پروژه ها قیمت مناسب هدف خرید بوده و در برخی دیگر کیفیت بالا مدنظر است در هر حال باید برند مناسب جهت خریداری کابل ها انتخاب گردد.
مسکات و تولیدات این کارخانه ضمن عرضه در بازار تهران از طریق آراد کابل و معرفی محصولات این کارخانه به مشتریان شهرستانی ، امکان ارسال به شهرستان های مختلف را یافته است.
اما کدام محصول های کارخانه سیمکات در صدر در خواست های مشتریان می باشد و مزیت این کابل ها چیست؟
کابل های مسی و آلومینیومی مسکات از مرغوبترین کابل هایی به شمار می روند که به دلیل استفاده در بسیاری از پروژه ها و تایید ناظران مختلف توانسته به سهم فروش زیادی حتی در میان برندهای دیگر دست یابد.
از این رو نمایندگی فروش انواع کابل های مسی و آلومینیومی آراد کابل تولیدات مسکات را نیز عرضه می کند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما