نمایندگی فروش انواع کابل برق کمان

کارخانه سیم و کابل کمان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده سیم کابل در ایران می باشد که با تولید انواع سیم و کابل های برق مسی در سایزهای مختلف به همراه کابل های کواکسیال و مخابراتی از سال ۱۳۷۰ تاکنون توانسته است محصولات مورد نیاز مشتریان در بازار سیم و کابل را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه نمایند.

نمایندگی فروش سیم و کابل های کمان که محصولات اصلی این برند معتبر را به مشتریان سراسر کشور عرضه می‌کنند، تمامی محصولات این کارخانه شامل سیم های افشان برق و ارت در سایزهای مختلف، کابل های قدرت افشان و مفتولی جهت استفاده در داکت ها و محل های با مناسب ثابت و همچنین کابل های جوش این برند از محصولات اصلی این نمایندگی فروش است که قابلیت عرضه به مشتریان به صورت عمده را دارا می باشد.

مشتریان بسیاری محصولات کمان را به عنوان یکی از بهترین تولیدات صنعت سیم و کابل ایران دانسته و همواره تولیدات این کارخانه را به عنوان اولین گزینه برای خرید خود انتخاب کنند. مرکز فروش و عرضه محصولات خود به شهرهای مختلف به شهرهای جنوبی و غربی ایران توانسته است محصولات این برند معتبر را به صورت مستقیم و بدون واسطه با درصد تخفیف به مشتریان در سراسر کشور عرضه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما