نمایندگی فروش انواع کابل برق کمان

نمایندگی انواع کابل های برق افشان و مفتولی کمان در تهران امکان خرید آسان تمامی محصولات این کارخانه را برای مشتریان سراسر کشور فراهم کرده است.

کمان زنجان با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت توانسته است در بسیاری از شهرها و استانهای ایران به عنوان گزینه اصلی خرید برای مشتریان مطرح باشد.

کمان با تولید کابل های برق افشان و خشک تک رشته تا ۵ رشته در سایزهای متنوع، لیست کاملی از محصولات پرفروش برای مشتریان خود فراهم کرده است.

پرفروش ترین سیم و کابل های برق کمان

سیم و کابل های افشان کمان به همراه کابل های جوش و مخابراتی این کارخانه به صورت ویژه با استقبال مشتریان همراه بوده است و از پرفروش ترین محصولات این کارخانه می باشد. مشتریان شهرستانی از سراسر ایران می توانند به قیمت عمده انواع سیم و کابل های کمان را از این مجموعه خریداری نمایند و از طریق باربری محصولات را در شهرستان محل زندگی خود دریافت نمایند.

نحوه ثبت سفارش سیم و کابل های افشان کمان

برای ثبت سفارش انواع سیم و کابل های افشان ساختمانی کمان لازم است مشتریان به صورت عمده خریدهای خود را به این مرکز فروش ارائه نمایند تا واحد فروش بازار سیم و کابل ایران با صدور پیش فاکتور بتوانند بهترین قیمت پیشنهادی را به مشتریان ارائه نماید.

به دلیل نوسانات قیمت محصولات کمان مانند سایر محصولات سیم و کابل لازم است مشتریان برای دریافت قیمت روز به واحد فروش این مرکز مراجعه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش سیم و کابل های افشان کمان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش سیم و کابل های افشان کمان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش سیم و کابل های افشان کمان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش سیم و کابل های افشان کمان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما