نمایندگی فروش اصلی کابل دماوند

نمایندگی فروش اصلی کابل های برق افشان، خشک، کنترل، شیلد و سیم های ۱٫۵ و ۲٫۵ این برند، بازار سیم و کابل ایران است که محصولات این کارخانه را به صورت عمده به مشتریان ارائه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق و سایر محصولات دماوند به دلیل قیمت مناسب و استاندارد بودن آنها، همواره مورد توجه مشتریان این مجموعه قرار گرفته است.

کابل های افشان دماوند در انواع ۲ رشته تا ۵ رشته در سایزهای متنوع موجود است و به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری کابل ارائه به مشتریان می باشد.

کابل خشک یا مفتولی یا زمینی NYY نیز از محصولاتی می باشند که به صورت تک رشته تا ۵ رشته موجود است که نمونه های تک رشته این کابل ها در سایزهای ۱۶*۱ تا ۳۰۰*۱ میلی متر مربع بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است و همچنین کابل های سه و نیم رشته که در سایزهای ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ توسط دماوند تولید می شوند از محصولات مهم در بخش فشار ضعیف به شمار می روند.

ویژگی های کابل های برق دماوند

بسیاری از مشتریان که برای خرید کابل های برق افشان و مفتولی اقدام می نمایند، معمولا با پیشنهاد کارشناسان فروش ما همرا می شوند که از کابل  دماوند در پروژه های خود استفاده کنند. اما چه ویژگی هایی در محصولات دماوند وجود دارد و این محصولات به چه مشتریانی پیشنهاد می شود. این کابل ها به صورت استاندارد تولید شده و قیمت مناسبی را نیز دارا می باشند و به همین دلیل این محصولات می تواند برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید کابل های ارزان و استاندارد را دارند راهگشا باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ویژگی های کابل های برق دماوند شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ویژگی های کابل های برق دماوند شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ویژگی های کابل های برق دماوند شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ویژگی های کابل های برق دماوند پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما